سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

حذف جام جهانی کشتی فرنگی اهواز از تقویم اتحادیه جهانی

جام جهانی کشتی فرنگی که قرار بود در اهواز برگزار شود، از تقویم اتحادیه جهانی کشتی فرنگی حذف شد.

به گزارش ایسنا، روز گذشته اتحادیه جهانی کشتی در نامه‌ای به فدراسیون کشتی ایران اعلام کرد که به دلیل شرایط این روزهای این فدراسیون، جام جهانی کشتی فرنگی به میزبانی اهواز برگزار نمی‌شود. پس از این اتفاق مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک ستادهای جداگانه‌ای برای برگزاری جام جهانی تشکیل دادند و اعلام کرده اند همه چیز مهیا است اما اتحادیه جهانی کشتی جام جهانی اهواز را به طور کلی از تقویم مسابقات جهانی‌اش حذف کرده است و تنها جام جهانی کشتی آزاد و زنان در تقویم اتحادیه وجود دارد.

این در حالی بود که پیش از این اتحادیه جهانی خواستار به تعویق انداختن جام جهانی اهواز شده بود اما فدراسیون کشتی اتحادیه جهانی را متقاعد به برگزاری جام جهانی در فروردین ماه کرده بود. اما با وضعیت نامشخص فدراسیون کشتی، اتحادیه جهانی از فرصت استفاده کرد و جام جهانی اهواز را لغو کرد.

حتی پیش از این در تقویم اتحادیه جهانی، ایران به عنوان کاندیدای میزبانی جام جهانی در پاییز معرفی شده بود اما حتی این رویداد را نیز از تقویم اتحادیه جهانی حذف کرده و در حال حاضر مشخص نیست جام جهانی کشتی فرنگی به میزبانی کدام کشور برگزار می‌شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد