سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

درخشش رزمی‌کاران خوزستانی در مسابقات کارگران جهان

رزمی‌کاران خوزستانی در مسابقات کارگران جهان موفق به کسب چندین مدال رنگارنگ شدند.
عباس علوانی، رییس هیات ورزش کارگری استان در گغت‌و‌گو با ایسنا – منطقه خوزستان، اظهاکرد: رقابت‌های جهانی از ۱۷ تا ۱۹ اسفندماه با حضور ۱۴ کشور در سالن هندبال مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار شد.

وی با بیان این‌که رقابت‌های ورزش کارگری جهان با پیشنهاد فدراسیون ورزش کارگری ایران در تقویم CSITگنجانده شد، گفت: در این دوره از مسابقات نیز ۴۵۰ ورزشکار از کشورهای آلمان، پرتغال، لوکزامبورگ، استرالیا، آذربایجان، ارمنستان، سیرالئون، افغانستان، پاکستان، عراق، چین، لبنان، گرجستان و ایران در دو بخش لوکیک و هنرهای فردی به میدان رفتند.

رییس هیات ورزش کارگری خوزستان با اشاره به مدال‌آوری ورزشکاران استان، عنوان کرد: عزت‌الله انوشا در استایل بادی‌کنتاکت، محمد صالحی و مصطفی حمیدی‌مهر هر دو در استایل لوکیک بوکسینگ و یونسی در استایل سلاح سرد زنجیر همگی به نشان طلا دست پیدا کردند و نیما عبدالشاهی در استایل هنرهای فرد سلاح سرد جفت نانچیکو به مدال نقره رسید.

وی افزود: همچنین تیم استایل هنرهای فردی دفاع شخصی تیم کارگری خوزستان با ترکیب مسعود مختاری، مهدی فرخوند، فیروز مختاری، سامان مختاری، حسین عیسوندرجبی، منصور چعباوی و کریم بهادری مقام سوم و مدال برنز این بخش را تصاحب کردند.

علوانی گفت: افشین برازجانی رییس انجمن ورزش‌های رزمی کارگری خوزستان، سیدمهدی حسینی و سیدهاشم افضلی نیز به عنوان داور از خوزستان در این مسابقات قضاوت کردند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد