سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

کسب مقام قهرمانی توسط بانوان ووشوکار خوزستانی در مسابقات کشوری

مسئول امور ورزش بانوان هندیجان گفت: در مسابقات قهرمانی ووشوی بانوان کشور که در سبک شینگ یی چوان برگزار شد بانوان خوزستانی عنوان نخست این دوره از رقابت‌ها را کسب کردند.

حلیمه شکاری بامداد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان، اظهار کرد: رقابت‌های قهرمانی ووشو بانوان کشور سبک شینگ یی چوان در قالب 11 تیم از سراسر کشور در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگ‌سالان به میزبانی شهرستان هندیجان به کار خود پایان داد.

وی افزود: این رقابت‌ها به مدت دو روز در سالن شهید محمدرضا بهبهانی برگزار شد که درمجموع مبارزات انجام‌شده در دو بخش تالو و ساندا تیم خوزستان جایگاه نخست را به خود اختصاص داد و تیم‌های کرمان و چهارمحال بختیاری به ترتیب دوم و سوم شدند.

مسئول امور ورزش بانوان هندیجان عنوان کرد: نشان برتر بازیکن اخلاق به مهنا باقری بانوی ووشوکار همدانی اهدا شد و نگین خراسانی از کرمان به‌عنوان فنی‌ترین بازیکن مسابقات انتخاب شد.

شکاری با قدردانی از هیأت ووشو خوزستان و هندیجان، گفت: اداره ورزش و جوانان هندیجان و سایر مسئولان شهرستان در حد توان از هیچ حمایتی کوتاهی نکردند و سعی کردیم شرایط خوبی را برای میزبانی تیم‌های شرکت‌کننده ایجاد کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد