سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

درخواست مسوول کمیته سرعت فدراسیون اتومبیلرانی از مدیرکل ورزش خوزستان

مسوول کمیته سرعت فدراسیون اتومبیلرانی گفت: درخواست ما از مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان این است که پیست اتومبیلرانی استان را با توجه به فضای موجود گسترش دهد که اگر این کار صورت بگیرد، صد درصد اهواز می‌تواند میزبان مسابقات سرعت کشور هم باشد.

رضا پازند در گفت‌وگو با ایسنا - منطقه خوزستان، با ابراز رضایت از میزبانی اهواز از مسابقات فرمولا دریفت کشور، اظهارکرد: در این رقابت‌ها خوزستان از نظر اجرایی و رسیدگی به ورزشکاران، سنگ تمام گذاشت و میزبانی بسیار خوبی را شاهد بودیم. شرکت‌کنندگان نیز کاملا از شرایط موجود راضی بودند. خوزستان بسیار فعال است و پتانسیل بسیار خوبی در این رشته دارد.

وی بیان کرد: درخواست ما از مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان نیز این بود که پیست اتومبیلرانی خوزستان را با توجه به فضای موجود گسترش دهد که اگر این کار صورت بگیرد، صد درصد اهواز می‌تواند میزبان مسابقات سرعت کشور هم باشد.

مسوول کمیته سرعت فدراسیون اتومبیلرانی گفت: مسابقات فرمولا دریفت نیز برای اولین بار در یکی از استان‌ها که خوزستان باشد، برگزار شد و شاهد بودیم که خوزستان در این بخش بسیار خوب کار کرد و فدراسیون هم از میزبانی رضایت داشت.

وی افزود: امیدوارم استان‌های دیگر هم تلاش کنند که به خوزستان برسند. این استان پیشرفت خوبی در اتومبیلرانی داشته است و می‌تواند الگویی برای اتومبیلرانی سایر استان‌ها باشد. ورزشکاران خوزستانی در دریفت و سرعت سکودار هستند و این استان در این دو رشته حرف اول را می‌زند

پازند درخصوص وضعیت رشته سرعت در کشور نیز عنوان کرد:. رشته سرعت از رشته‌های مهم و پرطرفدار است و در هر مسابقه بیش از 100 شرکت‌کننده داریم و در برخی مسابقات هم شاهد حضور ورزشکاران 15 تا 20 استان هستیم. همچنین اتومبیلرانی سرعت خوزستان در سه چهار سال اخیر پیشرفت داشته است.

وی گفت: از زمان حضور آقای صیدانلو در فدراسیون نیز  تمام کمیته‌ها به ریاست افراد متخصص اداره می‌شوند، در حالی‌که در گذشته به این صورت نبود و به همین دلیل شاهد بودیم که مسابقات آن رشته‌ها بی‌نظم برگزار می شد اما اکنون همه در جایگاه‌های تخصصی‌شان کار می‌کنند.

مسوول کمیته سرعت فدراسیون اتومبیلرانی افزود: در تمام استان‌ها پیست مخصوص رشته سرعت را نداریم و در حال حاضر تنها پیست استاندارد و ایمن در مجموعه ورزشی آزادی تهران است. پیست خوزستان هم آسفالت خوبی دارد و اگر کمی طول و عرض آن گسترش پیدا کند، می‌تواند میزبانی این رشته را بگیرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد