سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

جمعه باران می‌آید

مدیرکل هواشناسی خوزستان از فعالیت یک سامانه بارشی از جمعه هفته جاری تا صبح یکشنبه هفته آینده در استان خبر داد.
 
کوروش بهادری در گفت‌وگو با ایسنا - منطقه خوزستان، با اشاره به فعال شدن یک توده گرد و خاک در عراق در روز جاری (دوشنبه) اظهار کرد: با توجه به فعالیت و حرکت توده گرد و خاک عراقی به سمت خوزستان احتمال کاهش و رسیدن میزان دید افقی به سه کیلومتر در اهواز، آبادان، خرمشهر، بخشی از شادگان و مناطقی از دشت آزادگان به صورت موقت وجود دارد که جای نگرانی در این زمینه نیست.
 
وی افزود: مدل‌های هواشناسی نشان می‌دهند از روز جمعه سامانه بارشی فراگیری وارد خوزستان می‌شود که تا صبح یکشنبه هفته آینده فعال خواهد بود و بیشتر شمال و مرکز استان را فرا می‌گیرد.
 
مدیرکل هواشناسی خوزستان با بیان اینکه امروز میزان خطر آلایندگی‌های ناشی از اینورژن در هوای اهواز کاهش یافته است، گفت: میزان ارتفاع اینورژن (وارونگی هوا) امروز صبح در اهواز 250 متر گزارش شده است.
 
بهادری با اشاره به پدیده مه صبحگاهی و رطوبت در برخی شهرهای خوزستان تصریح کرد: امروز به علت پدیده مه صبحگاهی میزان دید افقی در اهواز به 1200 متر، در شادگان 1000 متر و در شادگان 3 کیلومتر رسید. همچنین میزان رطوبت در اهواز 93 درصد، شادگان 94 درصد و در ماهشهر 92 درصد بوده است.
 
وی عنوان کرد: در شبانه‌روز گذشته در آبادان 26 درجه سانتی‌گراد و ایذه با 2 درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرمترین و خنک‌ترین نقاط خوزستان بودند. تغییرات دمای هوای امروز اهواز نیز بین 11 تا 25 درجه سانتی‌گراد در نوسان خواهد بود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد