سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

۱۰۰ خاطره از آبادان کتاب می‌شود

رژه سالروز شکست حصر آبادان

هاجر پورواجد از پایان نگارش کتاب «آبادان، ۳۵۱ روز» شامل ۱۰۰ خاطره مینیمال خبر داد که به زودی توسط نشر صریر روانه بازار می‌شود.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، «هاجر پورواجد» همسر شهید دفاع مقدس و نویسنده کتاب در حوزه ادبیات پایداری از انتشار کتابی در رابطه با حصر آبادان خبر داد و اظهار داشت: کتاب «آبادان، ۳۵۱ روز» شامل ۱۰۰ خاطره مینیمال از زمان حصر تا شکست حصر آبادان است. این کتاب خاطراتی از رزمندگان، جانبازان و آزادگان را شامل می‌شود که بعد از حمله عراق به دفاع از این شهر پرداختند.

وی افزود: این کتاب توسط نشر صریر چاپ و پس از اصلاحات نهایی تا نیمه دی ماه برای عرضه در بازار آماده می‌شود.

پورواجد در رابطه با انتخاب سوژه کتاب گفت: همسرم شهید حسین امینی امشی در شلمچه خوزستان شهید شد و همین انگیزه‌ای بود تا در خصوص شهر آبادان کار کنم.

وی هم چنین از آغاز نگارش کتاب شهید مدافع حرم داریوش درستی خبر داد و افزود: شهید درستی از شهدای مدافع حرم است که مفقودالاثر مانده. برای این کتاب توافق اولیه با همسر شهید انجام شده است.

این نویسنده کتاب‌های دفاع مقدس بیان کرد: قرار است کتابی شامل ۶۰ خاطره از همسرم به نام «شصت برگ» به زودی آماده چاپ شود. ۴۸ خاطره از ۶۰ خاطره این کتاب نگاشته شده است و کار نگارش ۱۲ خاطره دیگر باقی مانده است.

منبع: دفاع پرس
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد