سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

دمای هوای خوزستان 6 درجه کاهش می یابد

اهواز - ایرنا - مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: دمای هوای خوزستان از روز چهارشنبه تا آخر هفته به تدریج تا 6 درجه سانتیگراد کاهش می یابد.

کوروش بهادری دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته دهدز و تاراز با 2.5 و آبادان و آغاجاری با 29 درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط خوزستان گزارش شد و تغییرات دمایی هوای اهواز بین 25 و هشت درجه سانتیگراد در نوسان است.
وی افزود: ارتفاع اینورژن یا وارونگی هوای امروز صبح در اهواز 219 متر گزارش شده که میزان آلودگی نسبت به روز گذشته با 254 متر، بیشتر است.
بهادری ادامه داد: پیش بینی می شود گرد و غبار امروز دوشنبه از ساعت سه بعد از ظهر به بعد در برخی نقاط خوزستان آغاز، و شعاع دید را از یک هزار و 500 متر تا سه کیلومتر کاهش دهد و البته شدت آن نسبت به دفعه گذشته کمتر است.
میزان گرد و غبار اهواز در روز دوشنبه هفته گذشته به 46 برابر حد مجاز رسید و افق دید را در این شهرستان به 100 متر کاهش داد.
مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: از امشب یا اوایل صبح سه شنبه تا اواخر وقت همان روز بارش های پراکنده و رگباری در بیشتر نقاط خوزستان قابل انتظار است و در شمال و ارتفاعات تاراز، دهدز و آسماری بارش برف و باران پیش بینی می شود؛ خلیج فارس نیز مواج پیش بینی می شود.
وی اضافه کرد: در شمال و شرق خوزستان احتمالا تا بیش از 15 میلیمتر بارندگی پیش بینی می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد