سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

مردم به شایعات در خصوص زمین‌لرزه‌های "گوریه" توجه نکنند

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان با اشاره به منتشر شدن شایعاتی در فضای مجازی مبنی بر امکان وقوع زمین‌لرزه‌های شدید در گوریه شوشتر گفت: زمان وقوع و بزرگی زمین‌لرزه قابل پیش‌بینی نیست و توصیه می‌شود مردم به شایعات در این زمینه توجه نکنند.
 
کیامرث حاجی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا - منطقه خوزستان، با اشاره به زمین‌لرزه‌های متعدد گوریه از توابع شهرستان شوشتر اظهار کرد: از روز گذشته و در پی وقوع زلزله‌های متعدد در گوریه، جلسه ستاد مدیریت بحران تشکیل شد و اکنون همه دستگاه‌های امدادی، اورژانس، هلال احمر و نیروی انتظامی در آماده‌باش هستند.
 
وی با بیان اینکه یک مرکز اسکان در گوریه برای استفاده احتمالی تجهیز شده است، افزود: توصیه شده که به همه خانوارها چادر ارائه شود و همچنین به دلیل اینکه صبح امروز مدارس در گوریه فعال بوده‌اند، در حیاط مدارس چادر برپا شد.
 
مدیرکل مدیریت بحران خوزستان با بیان اینکه روز گذشته مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات از شهرستان شوشتر بازدید کرد، گفت: همچنین تقاضای نصب دستگاه شتاب‌نگار را به تهران ارائه کرده‌ایم که کارهای اولیه آن انجام شده و احتمالا تا بعد از ظهر نصب خواهد شد.
 
حاجی‌زاده با اشاره به منتشر شدن شایعاتی در فضای مجازی مبنی بر امکان وقوع زمین‌لرزه‌های شدید در گوریه شوشتر گفت: زمان وقوع و بزرگی زمین‌لرزه قابل پیش‌بینی نیست ولی قاعده این است که هر چه تعداد زمین‌لرزه‌های کوچک بیشتر باشد انرژی زمین تخلیه می‌شود و از وقوع زمین‌لرزه بزرگ جلوگیری می‌کند و توصیه می‌شود مردم به شایعات در این زمینه توجه نکنند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد