سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

ورود مدیرکل ورزش خوزستان به مشکلات استقلال اهواز/مالک باشگاه مشخص شد

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: با توافقی که بین اداره کل ورزش و جوانان استان و مالک باشگاه استقلال اهواز صورت گرفت، این باشگاه به اداره کل ورزش استان واگذار می شود و از این پس نیز این اداره کل مالکیت باشگاه را بر عهده دارد.

افشین حیدری در گفت و گو با ایسنا – منطقه خوزستان، در این خصوص، اظهارکرد: امروز (یکشنبه) توافقی بین اداره کل ورزش و جوانان استان و آقای جهانداری مالک باشگاه استقلال اهواز صورت گرفت و قرار شد که این باشگاه به اداره کل ورزش خوزستان واگذار شود.

وی بیان کرد: بر اساس این توافق تمام بدهی های این باشگاه تا پیش از فصل جاری رقابت های لیگ دسته دو کشور بر عهده آقای جهانداری است و قرار شد که اداره کل نیز بدهی و هزینه بازیکنان در فصل جاری را از محل اسپانسر تامین کند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: با توجه به این که مردم خوزستان از استاندار، وزیر ورزش و همچنین متولیان ورزش استان درخواست داشتند که مشکلات این باشگاه و تیم ریشه دار برطرف شود، ما نیز ورود کردیم و از این پس اداره کل ورزش و جوانان خوزستان مالکیت باشگاه استقلال اهواز را برعهده دارد.

وی عنوان کرد: استقلال اهواز ساماندهی می شود و به شرایط خوبی خواهد رسید و با برنامه هایی که مدنظر است، مشکلات آن را برطرف می کنیم. این تیم دارای هیات مدیره می شود و به زودی نیز مدیرعامل آن را معرفی خواهیم کرد.

حیدری گفت: مالکیت تیم استقلال اهواز در گذشته نیز برعهده اداره کل ورزش و جوانان خوزستان بود ولی بعد از این اداره کل گرفته و به صورت خصوصی و شخص اداره شد که آن مشکلات هم برای آن به وجود آمد ولی ما دیگر نمی گذاریم که تیم دچار مشکل شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد