سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

شرط مالک باشگاه استقلال خوزستان برای حمایت چیست؟

سرپرست مدیرعاملی استقلال خوزستان گفت: مالک باشگاه اعلام کرد که تمام قد از باشگاه حمایت می‌کند و شرط آن هم این است که طی سال‌های آینده تیم استقلال خوزستان بومی شود.

عبدالنبی شولی در گفت‌گو با ایسنا – منطقه خوزستان در خصوص جلسه دو روز پیش با عبدالرضا موسوی مالک باشگاه و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، اظهارکرد: در این جلسه آقای موسوی، حیدری، ویسی و خود من حضور داشتیم و هماهنگی‌هایی جهت پیشبرد اهداف تیم در فصل جاری و سال‌های آینده صورت گرفت.

وی افزود: اعتقاد مالک باشگاه این است که اگر قرار است برای سال‌های آینده هزینه کنیم، با توجه به این‌که خوزستان غنی از بازیکن است و استعدادهای خوبی دارد، آوردن بازیکنان دیگر به استان خوزستان کار بیهوده‌ای است و تاکید داشت که باید خودمان بازیکن پرورش دهیم.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال خوزستان افزود: آقای موسوی به ویسی گفت که با قدرت به کارت ادامه بده و برای چند سال آینده تیم نیز برنامه‌ریزی کن. قرار شد که مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان نیز کمک‌هایی در راستای حل مشکلات باشگاه داشته باشد و در نهایت نیز به جایی برسیم که طی دو سه سال آینده شاهد  بازیکن غیربومی در استقلال خوزستان نباشیم.

وی عنوان کرد: مالک باشگاه از ویسی خواست که به استعدادیابی بپردازد و حتی به روستاهای استان برود و بازیکنان مستعد را شناسایی کند و تاکید کرد که با آوردن بازیکن از خارج استان برای تیم مخالف است و باید به بازیکنان استان توجه و آن‌ها را مطرح کرد. در واقع آقای موسوی خواستار انجام یک کار هدف‌دار و با برنامه در باشگاه است.

شولی عنوان کرد: آقای موسوی اعلام کرد که تمام قد از باشگاه حمایت می‌کند و شرط آن هم این است که طی سال‌های آینده استقلال خوزستان بومی شود. او از ویسی نیز خواست که کار کند و تیم امسال در لیگ برتر بماند و ویسی هم قول داد که تیم را در لیگ برتر نگه دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد