سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

منظور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از "آب مازاد" خوزستان چیست؟

نماینده اهواز در مجلس با اشاره به نامه رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص انتقال آب خوزستان، گفت: آقای کلانتری با این اقدام موجب شد متولیان امر برای نابودی محیط زیست تلاش بیشتری کنند.
 
علی ساری در گفت‌وگو با ایسنا _ منطقه خوزستان، با اشاره به نامه رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص انتقال آب خوزستان اظهار کرد: واقعا جای تأسف دارد که چنین فردی و بدون داشتن هیچ علمی نسبت به وضعیت، متولی امور محیط زیست کشور شده است.
 
وی افزود: این اقدام آقای کلانتری بدون هیچ محاسباتی بوده و حاکی از این است که وی به اهمیت موضوع آب اشرافی ندارد. این اقدام رئیس حفاظت محیط زیست چه عمدا و چه سهوا باشد، ناشی از عدم آگاهی و علم است.
 
نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شوری آب، کاهش آب رودخانه‌ها، خشکسالی تالاب‌ها و نخلستان‌ها و وقوع پدیده ریزگردها تنها برخی از عوامل نبودن آب در خوزستان است.
 
ساری گفت: رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با نوشتن این نامه بدون هیچ گونه ملاحظه‌ای موجب شد تا متولیان امر برای نابودی محیط زیست تلاش بیشتری کنند.
 
وی با بیان اینکه قسمت زیادی از تالاب شادگان خشک شده است، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم منظور آقای کلانتری از آب مازاد چیست؟! تالاب شادگان از چند کیلومتری سربندر شروع می‌شود و تا آبادان ادامه دارد که در گذشته این مسیر پر آب بود ولی در حال حاضر حتی یک قطره آب در این مسیر وجود ندارد.
 
 نماینده اهواز در مجلس با بیان اینکه نمایندگان مردم از حق خوزستانی‌ها دفاع خواهند کرد، عنوان کرد: همان گونه که این نامه موجب ابراز اعتراضات نمایندگان در شورای اداری خوزستان شد، در ادامه نیز پیگیر حق مردم خواهیم بود.
 
ساری بیان کرد: امیدواریم با پیگیری‌هایی که نمایندگان خوستان انجام می‌دهند از اقدام غیرکارشناسی انتقال آب جلوگیری شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد