سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

بی‌توجهی وزارت راه علت بروز حوادث ناگوار در جاده های خوزستان است

علی عسگر ظاهری گفت:متاسفانه وضعیت راه‌های استان در وضعیت مطلوبی به سر نمی‌برد و این موضوع سبب شده که هر روز شاهد حوادث ناگواری در گوشه و کنار استان باشیم.

علی عسگر ظاهری ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مسجدسلیمان ضمن ابراز تاسف از مرگ تعدادی از دانش آموزان در محور سوسنگرد اظهار داشت: متاسفانه وضعیت راه‌های استان در وضعیت مطلوبی به سر نمی‌برد و این موضوع سبب شده که هر روز شاهد حوادث ناگواری در گوشه و کنار استان باشیم.

ظاهری به میزان اعتبارات راههای استان در بودجه سال ۹۷ نیز اشاره کرد و گفت: جای تاسف دارد که از اعتبارات پیشنهادی راه‌ها در بودجه سال ۹۷ از مجموع یکهزار و ۹۸۰ میلیارد تومان تنها مبلغ ۶۵ میلیارد تومان به استان خوزستان تخصیص یافته است.

وی افزود: این تبعیض آشکار در نحوه تخصیص منابع اعتباری حوزه راه‌ها در حالی صورت می‌گیرد که حدود ۲۵ درصد راههای مدنظر وزارت راه و شهرسازی در استان خوزستان قرار دارد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس به اعتبارات بخش ریلی نیز اشاره کرد و گفت: متاسفانه با وجود اینکه محور ریلی خوزستان یکی از محورهای پرترافیک کشور است و سالیانه حجم عظیمی مسافر و کالا را جابجا می‌کند، از مجموع دو هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار راههای ریلی کشور، تقریبا هیچ اعتباری برای خوزستان در نظر گرفته نشده است.

ظاهری افزود: اعتراض جدی خود را به این تبعیض در توزیع منابع اعلام کرده‌ام و امیدوارم وزارت راه با تصحیح مبالغ اعتباری حق واقعی خوزستان به آن تخصیص دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد