سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

وجود یک هزار مدرسه خطرپذیر در حوزه مواد مخدر در خوزستان

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: در حوزه پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر حدود 332 منطقه آسیب‌پذیر در سطح استان خوزستان شناسایی شده‌اند که در این 332 منطقه، حدود یک هزار مدرسه خطرپذیر وجود دارد. 
 
به گزارش ایسنا - منطقه خوزستان، محمد تقی‌زاده در جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری و سازمان‌های مردم‌نهاد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خوزستان، که امروز (18 آذرماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: نخستین اقدامی که در راستای کاهش مصرف مواد مخدر در حوزه آموزش و پرورش انجام شد، شناسایی مناطق آسیب‌پذیر و تقسیم نقشه خطرپذیری مناطق استان خوزستان بود.
 
وی افزود: در این خصوص، حدود 332 منطقه آسیب‌پذیر در سطح استان خوزستان شناسایی شده‌اند که در این 332 منطقه، حدود یک هزار مدرسه خطرپذیر وجود دارد.  
 
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: از دیگر اقدامات در هشت ماهه سال جاری، انجام فعالیت‌های تحقیقی و پژوهشی در حوزه پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر بوده است.
 
تقی‌زاده با اشاره به جمعیت دانش‌آموزان خوزستان عنوان کرد: تقریبا حدود یک میلیون دانش‌آموز در خوزستان وجود دارد که بدین ترتیب از نظر تعداد دانش‌آموزان استان سوم کشور هستیم. یک میلیون نفر دانش‌آموز، حدود 70 هزار کارمند و مربی و معلم و با احتساب حدود دو میلیون نفر اولیاء دانش‌آموزان، بیش از سه میلیون نفر به طور مستقیم و روزانه با آموزش و پرورش خوزستان در ارتباط مستقیم هستند. بنابراین اگر بتوانیم فعالیت‌هایمان را در این بخش متمرکز کنیم، می‌توانیم حدود 2.5 میلیون نفر را در برنامه‌های خود داشته باشیم.
 
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خاطرنشان کرد: در این راستا به منابع مالی و پشتیبانی و تحقیقات بیشتری نیاز داریم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد