سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

تاکید استاندار خوزستان بر ضرورت به‌روز کردن خطوط تولید گروه ملی فولاد

استاندار خوزستان گفت: به‌روز کردن خط‌های تولید با توجه به این‌که برخی خطوط به دلیل فرسودگی هزینه تولید را افزایش داده است ضروریست.
 
 به گزارش ایسنا – منطقه خوزستان، غلامرضا شریعتی روز دوشنبه 13 آذر ماه در نشست بررسی مشکلات شرکت گروه ملی فولاد ایران اظهار کرد: از این‌که بالاخره مالکیت گروه ملی پس از دو مرحله تعیین تکلیف شد خرسندیم؛ با پیگیری‌هایی که شد بانک ملی در مرحله اول مالکیت این شرکت را پذیرفت و پس از آن با مذاکراتی که شد گروه ملی به بخش خصوصی واگذار شد.
 
استاندار خوزستان افزود: اگر این روند طی نمی‌شد این شرکت هیچ چشم‌اندازی جز نابودی نداشت و روز به روز نحیف تر و زیانش انباشته می‌شد.
 
شریعتی عنوان کرد: خوشبختانه با توجه به این‌که تا حدی کشور در یک سال اخیر از رکود خارج شده، قیمت فولاد هم بهبود یافت و تولید را توجیه دارتر کرده است و امیدواریم تولید احیا شود و چرخه سود و زنجیره تولید در شرکت گروه ملی فولاد تکمیل شود.
 
استاندار خوزستان تاکید کرد: بروز کردن خط‌های تولید با توجه به این‌که برخی خطوط به دلیل فرسودگی هزینه تولید را افزایش داده است ضروریست.
 
شریعتی افزود: همچنین منابع انسانی شرکت باید مدیریت شود و در مواردی که امکان کاهش نیروها بدون این‌که منجر به ایجاد مشکل معیشتی برای آن‌ها شود وجود دارد. برای مثال در مورد اشتغال افراد بازنشسته این کار انجام شود.
 
استاندار خوزستان تصریح کرد: گروه ملی فولاد به اصلاح اساسی در ساختار خود در بخش‌های مختلف از قبیل خطوط تولید، بخش خرید و فروش و مدیریت منابع انسانی نیاز دارد.
 
وی در پایان گفت: ما امنیت را در تولید اشتغال و رونق اقتصادی می‌دانیم و نه توسعه اقدامات انتظامی و توسل به ابزار قهری. همه باید در راه شکوفایی اقتصادی از هیچ کوششی فروگذار نکنیم.
 
همچنین در این نشست افشارنیا مدیرکل دادگستری خوزستان با تقدیر و تشکر از تلاش‌های استاندار خوزستان برای حل مشکلات گروه ملی فولاد گفت: اگر این تلاش‌ها و پیگیری‌های شبانه‌روزی نبود همین وضعیت فعلی هم برای گروه ملی متصور نبود و این کارخانه در مسیر فروپاشی کامل قرار داشت.
 
وی ادامه داد: آمادگی داریم تا جایی که امکان دارد در جهت تسهیل فعالیت این کارخانه و کاهش مشکلات آن همکاری کنیم.
 
در پایان این نشست استاندار خوزستان همراه با مدیرکل دادگستری خوزستان و مدیران شرکت گروه ملی فولاد از خطوط تولید این شرکت بازدید کردند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد