سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

تکرار بحران گرد و غبار سال گذشته اهواز قابل قبول نیست

نماینده اهواز با اشاره به عدم پیش‌بینی گرد و غبار امروز اهواز و عدم اخذ تمهیدات لازم قبل از وقوع این پدیده گفت: از ماه‌ها قبل به مسئولان کشوری و استانی هشدار داریم که بحران سال گذشته خوزستان و قطعی آب و برق و وسایل ارتباطی در پی وقوع گرد و غبار شدید به هیچ وجه قابل پذیرش نیست.
 
جواد کاظم‌نسب الباجی در گفت‌وگو با ایسنا - منطقه خوزستان، ضمن انتقاد از عدم پیش‌بینی گرد و غبار امروز اهواز از سوی هواشناسی و همچنین عدم انجام هماهنگی‌های لازم توسط مدیریت بحران و تاخیر در اعلام تعطیلی مدارس و ادارات اظهار کرد: متاسفانه امروز دانش‌آموزان اهواز در هوای بسیار آلوده در مدرسه بودند و مجبور شدند در این هوا به خانه بازگردند. در حالی که در چنین هوایی دانش‌آموزان باید در منازل بمانند.
 
وی ادامه داد: شهروندان اهوازی صبح امروز در محل کار خود بودند که گرد و غبار شهر را فرا گرفت. واقعا از عدم پیش‌بینی این پدیده از سوی هواشناسی متعجب شدم. همچنین عدم انجام هماهنگی‌ها و تمهیدات لازم از سوی مدیریت بحران استان تعجب‌آور است و باید این دو دستگاه جواب قانع‌کننده بدهند.
 
نماینده اهواز افزود: قطعا پیگیر ناهماهنگی‌هایی که امروز در بحث پدیده گرد و غبار داشتیم، خواهم شد. هیچ بهانه‌ای هم قابل قبول نیست. در این هوا حداقل دانش‌آموزان باید از منازل خود خارج نشوند.
 
کاظم‌نسب الباجی با اشاره به بحران زمستان سال گذشته خوزستان عنوان کرد: از ماه‌ها قبل به مسئولان کشوری و استانی هشدار داریم که بحران سال گذشته خوزستان و قطعی آب و برق و وسایل ارتباطی در پی وقوع گرد و غبار شدید به هیچ وجه قابل پذیرش نیست.
 
وی ادامه داد: صراحتا می‌گویم که اگر اتفاقات زمستان سال قبل تکرار شود، مقصر مسئولان هستند زیرا فرصت کافی برای انجام اقدامات پیشگیرانه لازم را در اختیار داشتند. حدود یک سال از آن اتفاقات گذشته است و هیچ بهانه‌ای دیگر از سوی ما و مردم پذیرفته نمی‌شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد