سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

آغاز باران پاییزی از فردا در خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان از آغاز باران پاییزی از فردا در خوزستان خبر داد و گفت: روستائیان از نزدیک شدن به مسیر سیلاب‌ها پرهیز کنند.

کوروش بهادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز با اعلام این خبر اظهار کرد: از فردا جوی پایدار و آسمانی صاف برای آبادان و شمال خلیج فارس پیش بینی شده است و این پایدار جو تا پایان هفته ادامه دارد. وی در ادامه افزود: مه رقیق و غبار صبحگاهی در نتیجه وارونگی هوایی در این هفته دور از انتظار نیست. 

مدیرکل هواشناسی خوزستان خاطرنشان کرد: از روز یکشنبه با افزایش ابر آسمان ابری می‌شود و به تدریج با ورود سامانه ناپایدار به منطقه، آغاز بارش باران الهی مطابق نقشه های پیش یابی هوا از روز سه شنبه پیش بینی می‌شود. 

وی ادامه داد: بررسی مدل‌ها و الگوهای هواشناسی نشان دهنده ورود سامانه ناپایدار و رخداد بارشهای فراگیر و موثر پاییزی در استان است.

بهادری تصریح کرد: این سامانه تا  اواخر هفته جاری با  وزش باد و رعدوبرق همراه است. 
وی گفت: به منظور جلوگیری از هر گونه خسارت احتمالی توصیه می‌شود  تهمیدات لازم اندیشیده شود. 

 وی خاطرنشان کرد: لایروبی کانالها و آبراه ها ،آمادگی  نیروهای امدادی و خدمات رسانی بویژه در شبکه توزیع برق استان، پرهیز از نزدیک شدن و اسکان در حاشیه رودخانه های محلی و فصلی و پرهیز از هدایت و چرای احشام در فضای باز در دستور کار قرار گیرد. 

مدیرکل هواشناسی خوزستان افزود: در حال حاضر بیشترین دمای شهرهای آبادان و خرمشهر در  شبانه روز گذشته 27 و کمترین به 11 درجه سانتیگراد رسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد