سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

توضیحات سرپرست سابق تیم درباره صحبت‌های مالک باشگاه استقلال اهواز

سرپرست سابق تیم فوتبال استقلال اهواز درخصوص صحبت‌های مالک باشگاه توضیحاتی ارائه داد.

امین سلطانی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا – منطقه خوزستان، در واکنش به صحبت های ارسطو جهانداری، مالک باشگاه استقلال خوزستان مبنی بر این که صحبت های سرپرست سابق تیم مبنی بر خریداری امتیاز باشگاه باعث شد که بازیکنان تحت تاثیر وعده او قرار بگیرند و چند روز هم در تمرینات شرکت نکنند، اظهارکرد: با توجه به این که آقای جهانداری در اهواز نیست، اطلاعات نادرست به او می دهند؛ نزدیک به یک ماه است که بازیکنان استقلال اهواز تنها پنج جلسه تمرین داشتند و هیچ ربطی به مصاحبه من نداشت که جهانداری گفته است که بازیکنان به این دلیل در تمرین شرکت نکردند. بازیکنان این تیم در اعتصاب بودند و می توانید استعلام این موضوع را هم از خود بازیکنان تیم بگیرید.

وی گفت: من اگر بتوانم به این تیم کمک کنم، جزو وظیفه است، چرا که عاشق و هوادار استقلال اهواز هستم. من سال های گذشته نیز به این تیم کمک داشته ام، حتی برای بازی اخیر نیز صبح مسابقه با آقای خدریان سرپرست تیم تماس گرفتم و به او گفتم اگر موردی است و من می توانم کمک کنم به من بگویید تا خللی در برگزاری دیدار پیش نیاید. یک دو ساعت بعد نیز آقای خدریان با من تماس گرفت و یکسری موارد را به من گفت و من آن مشکلات را مرتفع کردم و شرایط برگزاری بازی فراهم شد.

سرپرست سابق تیم فوتبال استقلال اهواز درباره بخش دیگری از صحبت های جهانداری مبنی بر این که وقتی از سلطانی خواستیم که تکلیف را مشخص کند که آیا دوستش قصد خریداری امتیاز باشگاه را دارد یا خیر و او اعلام کرد که پنج بازیکن شرایط خوبی ندارند و قصد دارند که در نیم‌فصل امتیاز را خریداری کنند نیز توضیح داد: من پنج مورد را به آقای جهانداری گفتم و از او خواستم که این موارد اصلاح شوند تا ما بتوانیم مالکیت موقت باشگاه را برای دو سال برعهده بگیریم؛ یکی از این موارد این بود که باتوجه به ابن که پنج بازیکن به صورت غیرفوتبالی وارد تیم شده اند، من خواستم که فسخ قرارداد آن ها را به ما بدهند، چرا که لیست را پر کرده بودند و ما نمی توانستیم در نیم فصل بازیکن جذب کنیم که قرار شد نام این پنج نفر از لیست خارج شود.

وی افزود: مورد مهم دیگر این بود که ما فسخ ثبتی قرارداد با آقای عیسی زاده، مالک موقت باشگاه که از ادامه همکاری انصراف داده بود را هم می خواستیم. همچنین باشگاه استقلال اهواز قرارداد بالایی را برای یک کمک مربی در نظر گرفته بود که ما خواستیم این مورد نیز از عهده ما خارج شود تا بتوانیم تیم را بگیریم. دو سه مورد دیگر هم است که در یک پیامک برای آقای جهانداری ارسال کردم. ما می دانستیم که انجام این کارها زمان می برد و به همین دلیل گفتیم طی بازی های باقی مانده تا نیم فصل این کارها را انجام دهید تا ما در نیم فصل با خیال آسوده بیاییم و کارمان را انجام دهیم.

سلطانی عنوان کرد: قرار شد مالک باشگاه این کارها را انجام دهد و ما نیز در این خصوص با آقای حیدری، مدیرعامل باشگاه صحبت کردیم. همچنین جا دارد از آقای حیدری که علی رغم مشغله هایی که دارد، چند روز پیش پذیرفت که من در خصوص تیم با او صحبت هایی داشته باشد، قدردانی کنم. او بسیار پیگیر مسایل ورزش خوزستان است. به هر حال دوست من همچنان تمایل دارد که امتیاز باشگاه را به صورت موقت برای دو سال در اختیار بگیرد.

سرپرست سابق تیم فوتبال استقلال اهواز درباره این که جهانداری عنوان کرده که هر چه از شما خواسته است تا دوست تان را که می خواهد مالکیت موقت را برعهده بگیرد، به آن ها معرفی کنید ولی شما از انجام این کار خودداری کرده اید نیز توضیح داد:  یکی از دلایلی که دوستم را معرفی نکردم این بود که این امکان وجود داشت که توسط دلال هایی تخریب و تهدید شود و برای کار نیاید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد