سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

تجمع اعتراض آمیز در آبادان

ظهر امروز جمعی از جوانان آبادانی در اعتراض به استخدام نیروهای غیربومی در اندک فرصت‌های شغلی موجود در محدوده منطقه آزاد اروند مقابل فرمانداری ویژه آبادان تجمع کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس استان خوزستان از آبادان، ظهر امروز جمعی از جوانان آبادانی در اعتراض به استخدام نیروهای غیربومی در اندک فرصت‌های شغلی موجود در محدوده منطقه آزاد اروند مقابل فرمانداری ویژه آبادان تجمع کردند.

حاضران در این تجمع با در دست گرفتن کاغذ نوشته‌هایی با محتوای «جوان آبادانی بیکار است»، «بیکاری تا به کی؟» و «استخدام غیربومی تا به کی؟» خواستار نظارت قاطع مسؤولین و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی بر روند استخدامی‌ها در محدوده منطقه آزاد اروند شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس، بنا بر اظهارنظر مقامات ارشد استانی به‌ویژه نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی بسیاری از فرصت‌های شغلی استان خوزستان به‌ویژه شهرستان‌های آبادان و خرمشهر امروز در اختیار نیروهای غیربومی است.

باید دید نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی همچنین دیگر مقامات ارشد این شهرستان چه تدابیری برای نظارت بر استخدام در فرصت‌های شغلی پیش رو به‌ویژه فاز جدید پالایشگاه آبادان خواهند داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد