سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

نوشابه‌های تریاک در اهواز

86 کیلو‌گرم تریاک که در بطری‌های نوشابه بسته‌بندی و به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، در اهواز کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرگزاری فارس خوزستان از اهواز، 86 کیلو‌گرم تریاک که در بطری‌های نوشابه بسته‌بندی و به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، در اهواز کشف و ضبط شد.

داستان از اینجا شروع شد که یک باند تهیه و توزیع و قاچاق عمده مواد مخدر با چهار خودروی پژو 405، قصد عزیمت از استان کرمان به استان کرمانشاه را داشتند؛ آنها در نقش کاروان مسافرتی و در پوشش خانواده در حال عبور از استان خوزستان بودند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان در این ارتباط می‌گوید: به دنبال کسب خبری مبنی بر فعالیت این باند، مراتب به طور ویژه در دستور کار اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

سید محمد صالحی ادامه داد: مأموران پلیس با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، فنی و پلیسی و با هماهنگی مراجع قضائی با تشکیل چند اکیپ از مأموران مجرب در معابر ورودی و خروجی استان و کنترل محور مواصلاتی اهواز به اندیمشک موفق به شناسایی این 4 خودرو شدند.

وی افزود: مأموران انتظامی در بازرسی از خودروهای مذکور مقدار 86 کیلوگرم تریاک را که در بطری‌های نوشابه بسته‌بندی و به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان با اشاره به دستگیری 4 قاچاقچی در این ارتباط، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به همراه مواد مکشوفه برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد