سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

بخشش یه اعدامی پای چوبه دار در ماهشهر

زندانی (عبدالزهرا – ا)  محکوم به قصاص که از سال ۸۲  در زندان ماهشهر  تحمل کیفر می کرد پای چوبه دار مورد عفو و بخشش اولیاء دم مقتول قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی زندان ماهشهر؛ با تلاش دادستان شهرستان ماهشهر،حلالی زاده رئیس حوزه قضایی بندر امام ؛ ریش سفیدان ، شیوخ ،رئیس ، مددکاران و روحانی زندان ، زندانی  عبدالزهرا  – ا  که به دلیل ارتکاب به قتل عمد از سال ۸۲ تا کنون در زندان ماهشهر تحمل حبس می کرد پای چوبه دار مورد عفو و بخشش اولیای دم قرار گرفت و به زندگی برگشت.

علیرضاآقاجری دادستان ماهشهر  که جهت صلح و سازش در بین خانوادهها در هنگام اجرای حکم حضور یافته بود با اشاره به حدیثی از حضرت علی (ع) که می فرماید اگر همه مکارم و فضائل اخلاقی و صفات بزرگ انسانی را جمع کنیم تاج همه مکارم عفو و گذشت است گفت: معنی واقعی این حدیث را امروز این خانواده با گذشت از حق خود که قصاص بوده است به منصه ظهور و بروز رساندند.

وی در ادامه افزود : امیدواریم این اقدام بزرگ سرلوحه وسرمشق زندگی مردم قرار گیرد و آستانه صبر ما را بالا ببرد و با گسترش فرهنگ گذشت و عفو در بین مردم از طریق رسانه های جمعی این سنت حسنه نهادینه شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد