سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

از خواب 90 دقیقه‌ای هواداران نفت تا هلهله تمام نشدنی فولادی‌ها

در شهرآورد خوزستان خبری از تشویق‌های همیشگی هوادران صنعت نفت نبود.

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری فارس استان خوزستان از آبادان، شهرآورد خوزستان بین تیم‌های صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان شب گذشته در حالی برگزار شد که با حواشی بسیاری همراه بود.

در این دیدار که در آغاز آن حدود 150 هوادار فولاد وارد ورزشگاه تختی آبادان شدند، تا انتهای بازی به تشویق تیم خود پرداختند.

اهوازی که در دقایق پایانی نیمه نخست با تهییج هواداران تیم نفت استارت آغاز حواشی را در ورزشگاه تختی آبادان زدند، در میان دو نمیه مجبور شدند جایگاه خود را تخلیه و در آغاز نیمه دوم با مشایعت یگان ویژه، از جایگاه ویژه نظاره‌گر دیدار تیمشان باشند.

همچنین تماشاگرانی که در جایگاه ویژه حضور داشتند با ورود هواداران تیم فولاد این مکان را ترک کردند، گرچه درگیری‌های جسته و گریخته‌ای هنوز بین هواداران دو تیم وجود داشت اما مستمر نبود.

نکته جالب در خصوص این دیدار، سکوت 90 دقیقه‌ای تماشاگران تیم صنعت نفت بود که در طول این بازی خبری از تشویق‌های معروف آنان نبود، و شاید یکی از دلایلی که تیم محبوبشان در این بازی طراوت همیشگی را نداشت، عدم همراهی آنان در شهرآورد خوزستان بود.

ورزشگاه تختی آبادان را شاید در این روز میزبان هشت هزار کارشناس برشمرد که در آن تماشاگرانی صامت فارغ از هر گونه تحرک در راستای تهییج تیم خود غافل مانده بودند.

در این دیدار اثری از لیدرهای صنعت نفت در ورزشگاه نبود و اگر تشویق‌هایی نیز صورت داده می‌شد، به صورت خودجوش و از سوی مشوق‌های خودجوش صورت می‌گرفت.

همچنین از جالب‌انگیزهای دیگر این دیدار، بیرون کشیدن تیم فولاد از زمین بازی توسط سرمربی این تیم پیش از آغاز نیمه دوم بود که در نهایت با استقرار تماشاگران فولاد این دیدار از سر گرفته شد.

نکته قابل تامل اینجاست که وظیفه کادر فنی تیم‌ها در قبال سکوهای ورزشگاه چیست که یک دیدار را به خاطر هیجان حاکم بر روی سکوها به تعطیلی می‌کشاند و وظیفه گروه‌های برگزاری و محافظت ورزشگاه بر روی سکوها کدام است که از درون مستطیل سبز، فرمان توقف و از سرگیری بازی صادر می‌شود.

با این حال شهرآورد خوزستان با تمام اتفاقاتی که رخ داد به پایان رسید تا تیم فوتبال فولاد خوزستان موفق شود میزبان آبادانی خود را با یک گل از پیش روی بردارد و به رده چهارک جدول صعود کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد