سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

آتش‌سوزی در انبار لوله فاضلاب در ایذه به ساختمان مجاور خسارت زد

رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایذه گفت: آتش‌سوزی در انبار لوله فاضلاب در ایذه به ساختمان مجاور این مکان خساراتی را وارد کرد.

قدرت الله سلطانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ایذه با اشاره به آتش‌سوزی در انبار لوله فاضلاب در ایذه اظهار کرد: این‌ آتش‌سوزی به‌علت رخ دادن حریق در لوله‌های بزرگ فاضلاب انباشته شده در زمین خالی بلوار چویل بوده است.
وی افزود: یک باب منزل مسکونی که جنب این زمین قرار داشته به‌دلیل وسعت حریق و با توجه به اینکه این لوله‌ها از مواد نفتی بوده دچار صدماتی شد.
رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایذه تصریح کرد: پس از اعلام حادثه بلافاصله سه دستگاه خودروی امداد و نجات و اطفا حریق به محل اعزام شد و با تلاش و اقدام سریع آتش‌نشانان، حریق مهار  و خاموش شد.سلطانی درباره میزان خسارت وارده به منازل اطراف و علت گسترش آن به ساختمان مسکونی گفت: بر اثر حرارت بالا، به ساختمان که لوله‌های فاضلاب در مجاورت آن انباشته شده بود خساراتی وارد شد و با توجه به اینکه محوطه پر از خار و خاشاک بود ابتدا آتش از محوطه شروع و سپس به لوله‌ها رسید و خوشبختانه در این حادثه خسارت جانی رخ نداد .
وی در پایان گفت: با توجه به اعلامیه‌های قبلی مبنی بر عدم نگهداری این‌گونه وسایل قابل اشتعال در نزدیکی مناطق مسکونی و زمان‌بر بودن عملیات مهار و اطفا آن به‌دلیل نوع جنس لوله‌ها متاسفانه طی چندسال اخیر بارها شاهد این‌گونه حوادث بوده‌ایم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد