سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

آخرین وضعیت منطقه سیل‌زده باغملک/

برآورد خسارات وارده به بخش کشاورزی

بخشدار صیدون با اشاره به سیلاب 24 و 27 مردادماه در منطقه مرغزار و امام‌زاده عبدالله باغملک از برآورد اولیه میزان خسارات وارده به بخش کشاورزی این مناطق خبرداد.

مختار نیک‌مقام در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا - منطقه خوزستان، با اشاره به بارش‌های سیل‌آسا در منطقه مرغزار و امام‌زاده عبدالله باغملک اظهار کرد: امور عشایر میزان خسارات واردشده بر اثر سیلاب را برآورد نکرده ولی سازمان جهاد کشاورزی آماری از خسارات وارده را ارائه داده است.

وی با اشاره به خسارات واردشده بر اثر سیلاب 24 و 27 مردادماه به جهاد کشاورزی افزود: 10 سراب کانال کشاورزی بصورت صد در صدی و 10 هکتار از زمین‌های کشاورزی به میزان 50 درصد تخریب شده‌اند.

نیک مقام تصریح کرد: همچنین 100 هکتار شالیزار به میزان 30 درصد، 200 هکتار از باغات گردو به میزان 30 درصد، دام سبک (زنبور عسل) به میزان 400 کلونی و سه دستگاه موتورپمپ مربوط به تاسیسات آبرسانی کشاورزی به میزان 70 درصد بر اثر سیلاب تخریب شده‌اند.

وی با بیان این‌که در حال حاضر بارندگی در این مناطق وجود ندارد، گفت: اکنون تمام مسیرهای این مناطق بازگشایی شده‌اند و اقلام مصرفی بین سیل‌زدگان در حال توزیع است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد