سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

خوزستان 2750 "آزاده" دارد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: همزمان با سالروز ورود آزادگان به کشور، پنج‌شنبه ۲۶ مرداد مراسم گلباران و غبارروبی مزار شهدای اهواز با حضور جمعی از آزادگان برگزار می‌شود.

عبدالرضا فرجیان
در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا – منطقه خوزستان، ضمن گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در تاریخ ۲۶ مرداد سال ۶۹ و یاد شهید ابوترابی اظهار کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همچون سال‌های گذشته برنامه‌های متنوعی را برای سالروز ورود آزادگان به کشور برنامه‌ریزی کرده است.

وی افزود: جمعه ۲۰ مرداد خطبای نماز جمعه و نخبگان عرصه آزادگی پیش از خطبه به ذکر خاطراتی از دوران دفاع مقدس و آزادگی خود پرداختند. علاوه بر این، از یکشنبه ۲۲ مردادماه نمایشگاه آزادگان با حضور خود جانبازان آغاز به کار کرد که به مدت یک هفته در ساختمان بنیاد شهید منطقه ۲ اهواز برپا خواهد بود. 

فرجیان گفت: همزمان با سالروز ورود آزادگان به کشور، ساعت ۸ فردا پنج‌شنبه ۲۶ مرداد مراسم گلباران و غبارروبی مزار شهدا با حضور جمعی از آزادگان اهوازی برگزار می‌شود. پس از آن ساعت ۱۰ آزادگان اهواز با آیت‌الله شفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری دیدار خواهند داشت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان بیان کرد: یکشنبه ۲۹ مرداد جشن بزرگ سالروز ورود آزادگان به کشور به همت استانداری و اداره‌کل مناطق نفت‌خیز جنوب در سالن امام رضا(ع) شهرک نفت با حضور یک هزار نفر از آزادگان و خانواده‌های آنان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به بزرگداشت ۲۶ مرداد در شهرهای استان نیز گفت: در شهرستان‌ها ستاد بزرگداشت سالروز ورود آزادگان به ریاست فرمانداران و دبیری رؤسای بنیاد شهید و امور ایثارگران شکل گرفته و برنامه‌هایی از جمله غبارروبی مزار شهدا، دیدار با آزادگان، تجلیل از رشادت‌های آنها و جشن‌ نیز پیش‌بینی شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان افزود: در حال حاضر دو هزار و ۷۵۰ آزاده در استان خوزستان ساکن هستند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد