سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

مجوز بازی مهاجم برزیلی استقلال خوزستان صادر شد

دیدار تیم های فوتبال استقلال خوزستان و سایپا تهران
شناسهٔ خبر: 4057729 -
اهواز - مجوز بازی مهاجم برزیلی تیم فوتبال استقلال خوزستان برای حضور در لیگ هفدهم صادر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از برطرف شدن مشکل موقت پنجره نقل‌وانتقالات بازیکنان خارجی باشگاه استقلال خوزستان، مجوز بازی کلاودیر مارینی جونیور مهاجم برزیلی فصل پیش تیم گاندزاسار کاپان ارمنستان برای همراهی آبی‌پوشان استقلال در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران صادر شد.

مسئولان باشگاه استقلال خوزستان همچین به‌دنبال دریافت مجوز بازی سابا تاوادزه هافبک اهل کشور گرجستان هستند که اخیرا به جمع آبی‌پوشان پیوسته است.

کلاودیر مارینی جونیور، متولد سال ۱۹۹۲ میلادی در شهر کامپو گرانده، یک مهاجم برزیلی است که سابقه بازی در تیم‌های فلامینگو اس.پی، اولاریا، لوندرینا، گواراتینگوئتا، آتلتیکو ساروکابا، سائوپائولو آر.اس برزیل و گاندزاسار کاپان ارمنستان را داشته است.

این بازیکن فوتبال خود را از تیم‌های پایه شهر زادگاهش آغاز کرده و در سن ۱۹ سالگی برای اولین بار در رده سنی بزرگسالان برای تیم فلامینگو اس.پی در در لیگ ایالتی پائولیستا به میدان رفته و سه گل زده است. وی سپس به تیم اولاریا در لیگ ایالتی کاریوکا رفته و شش بازی برای این تیم انجام داده است. کلاودیر جونیور در سال ۲۰۱۳ به تیم لوندرینا در لیگ سری D برزیل انتقال یافته، اما جایی در ترکیب این تیم پیدا نکرد و در سال ۲۰۱۴ با قراردادی دوساله به تیم گواراتینگوئتا پیوست تا این تیم را در لیگ ایالتی پائولیستا برزیل همراهی کند.

جونیور در ژانویه ۲۰۱۶ به تیم آتلتیکو ساروکابا در لیگ ایالتی پائولیستا انتقال یافت و شش گل برای این تیم به ثمر رساند. وی در تابستان همین سال به تیم سائوپائولو آر.اس در لیگ سری D برزیل رفت و در حالی که پنج بازی برای این تیم انجام داده بود، رسیدن یک پیشنهاد خارجی زمینه ترانسفر این بازیکن به فوتبال اروپا را فراهم کرد.

کلاودیر مارینی جونیور در آگست ۲۰۱۶ با قراردادی یک‌ساله به تیم گاندزاسار کاپان ارمنستان پیوست و در فصل ورزشی ۲۰۱۶-۲۰۱۷ برای این تیم به میدان رفت. جونیور ۲۷ بازی در لیگ برتر ارمنستان انجام داد، همراه با تیم گاندزاسار کاپان به‌عنوان نایب قهرمانی دست یافت، ۸ گل برای این تیم به ثمر رساند و در ردیف چهارم جدول گلزنان لیگ برتر ارمنستان قرار گرفت.

وی همچنین با پیراهن تیم گاندزاسار کاپان ارمنستان در دو بازی از مرحله پلی‌اف لیگ اروپا مقابل تیم ملادست مونته نگرو به میدان رفت اما تیمش جواز صعود به مرحله گروهی لیگ اروپا را پیدا نکرد.

نگاهی اجمالی به کارنامه ورزشی مهاجم جدید استقلال خوزستان نشان می‌دهد کلاودیر مارینی جونیور در فوتبال باشگاهی برزیل بازیکن چندان مطرحی نبوده، اما اولین تجربه خارجی وی در لیگ برتر ارمنستان با موفقیت همراه بوده است و استقلالی‌ها امیدوارند که مهاجم جدیدشان بتواند نمایش فصل گذشته را در لیگ برتر ایران هم تکرار کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد