سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

مدیر عامل فولاد خوزستان با شخصیت من بازی کرد

/با وجود داشتن قرارداد با تیم، من را بازیکن آزاد اعلام کردند/در دادسرای نظامی نامی از مدیر عامل فولاد نبردم تا مدیر عامل تیم باقی بماند

بازیکن سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: مدیر عامل فولاد خوزستان با شخصیت من بازی کرد، در دادسرای نظامی نامی از مدیر عامل فولاد نبردم تا مدیر عامل تیم باقی بماند.

سروش سعیدی بازیکن امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در بندرماهشهر، اظهارکرد: با باشگاه فولاد خوزستان تا سال 98 قرارداد داشتم که در سازمان لیگ نیز ثبت شده است، اما مدیر عامل باشگاه به من گفت که قرارداد شما یک ساله بود و شما بازیکن آزاد هستید.   
وی افزود: نامه سازمان لیگ را به وی نشان دادم اما باز هم قبول نکرد و گفت این قرارداد یکساله شماست که در دست من است.   
مدافع سابق فولاد با ناراحتی از رفتار مدیرعامل فولاد، بیان کرد: آقای اژدری‌زاده در کمال خونسردی گفت ما به تو ترفند زده‌ایم و قرارداد مالی شما که گفتیم امضا کن داخل آن قید شده بود قرارداد ۵ساله شما فسخ و قرارداد یک سال معتبر است 
  سعیدی ادامه داد: وقتی کاهکش سرپرست تیم در حضور ایشان با خنده گفت این از اون قراردادهاست،  فهمیدم اگر  بدون فسخ قرارداد جدا بشوم، همین آقایان شاکی خواهند شد و بنابراین به سازمان لیگ رفتم و مشخص شد تا سال 98 با تیم فولاد قرارداد دارم.   
مدافع ایذه‌ای فوتبال خوزستان با تعجب از رفتارهای مدیرعامل تیم گفت: وقتی اژدری‌زاده فهمید قرارداد قبلی من در سازمان لیگ پابرجاست، با عصبانیت گفت چقدر توافق می کنید تا از تیم جدا  شوید اما در جواب ایشان گفتم چطور می‌توانم از حق 10 کارگر صنایع فولاد بگیرم و بذارم داخل جیبم که عصبانی شد و توهین های بسیار بدی به بنده کرد.   
  سعیدی ادامه داد: من واقعا تعجب میکنم چرا این اقا را به عنوان مدیرعامل باشگاه فولاد گذاشته‌اند، کاش بجای مدیرعاملی پست حراست را بهش می دانند، لااقل اونجا تجربه دارد.   
  وی افزود: متاسفانه همین آقایان زمانی که در فولاد نوین بودم برای من از طریق یکی از بازیکنان سابق فولاد نوین کارت پایان خدمت گرفتند، من در آن مقطع سنی نداشتم و گول سیاه بازیهای وی را خوردم، بختیار رحمانی و امثال من از جریان کارت های پایان خدمت خبر داشتیم.   
سعیدی با ابراز ندامت از اینکه در دادسرای نظامی خود را مقصر جلوه دادم، گفت: بنده در دادسرای نظام اسمی از این آقایان نبردم و خودم را مقصر معرفی کردم تا اینها به کارشان ادامه دهند اما از اعتماد ما سوءاستفاده کردند.   
مدافع سابق فولاد اضافه کرد: در خصوص تمام حرفها و کارت پایان خدمت اماده رودرو شدن هستم تا با مدرک آنها را محکوم کنم.   
بازیکن سابق تیم فوتبال فولاد با اشاره به عدم نتیجه گیری تیم در فصل گذشته، گفت: از این اتفاق متاسفم و آن را حاصل نبود مدیریت صحیح در باشگاه می‌دانم، آقای سعداوی نیم فصل اول بهترین نتیجه روگرفت ولی این آقایان نیم فصل دوم دشمنی با  ایشان را شروع کردند تا تیم نتیجه نگیرد.  
  وی افزود: مدیر باشگاه سعداوی را که یک مربی بومی بود، برکنار کرد و نتیجه‌اش را در این فصل خواهیم دید، او کسی بود که به بازیکنان آکادمی باشگاه بها می داد اما باشگاه فولاد به جای آن که به فکر حفظ سرمایه‌های بومی باشد، وی را اخراج کرد. 
 
مدافع جوان فوتبال خوزستان با تمجید از مدیریت دهکردی گفت: 
افتخار میکنم شاگرد مکتب آقای دهکردی هستم، در فولاد با آقایان مجیدجلالی، سیدکورش موسوی، فریدون حردانی، حسین فرکی، دراگان اسکوچیچ و نعیم سعداوی کار کرده‌ام. 
این مدافع جوان مدیرعامل فولاد را به رو راست بودن با بازیکنان و هواداران دعوت کرد و گفت: از اژدری‌زاده می‌خواهم حرف راست را به هواداران بزند، امثال بهمن جهان‌تیغ و خیلی از بازیکنان آکادمی الان کجا هستند؟ می دانید الان خیلی  از آنها تیم ندارند؟ آیا می دانید آه وناله همین بازیکنان پشت سر تیم است. 
  سعیدی ادامه داد: در باشگاه هیچ کس به فکر تیم نیست، آقایان تیم را نابود کردند، در باشگاه هم با همه دشمن شده‌اند و همین باعث ناکامی فولاد شده است.   سعیدی عنوان کرد: درود بر شرف امثال دهکردی، رضاییان، ابن قاسم، سویلمی، میاحی، شریفی و حبیب رضایی که صادقانه به مجموعه باشگاه کمک کردند.    سروش سعیدی در خصوص انتخاب تیم شهرداری ماهشهر گفت: پس از فسخ قراردادم پیشنهادهای زیادی از لیگ یک داشتم، ولی ترجیح دادم به ماهشهر بیام تا به تیم استان کمک کنم، البته  دوسال افتخار شاگردی با سید کورش موسوی را داشتم و با افتخار این پیشنهاد را قبول کردم، چون یکی از پاک‌ترین مربیان استان خوزستان است.   
سعیدی افزود: ماهشهر بعد از آبادان بهترین هواداران را دارد، امیدوارم باکمک هم، مدیران باشگاه رفیع زاده و فرج قنواتی بتوانیم بهترین نتایج را این فصل برای شهر ماهشهر بد

mohsen/y fars, [11.08.17 14:55]
ست بیاوریم 
 
سروش سعیدی در پایان گفت: من اصلا بازیکن حاشیه‌ای نیستم، این را از مرییانی که با آنها کارکرده‌ام سوال کنید، ولی واقعا حق من این دوسال خورده شد باید واقعیت رو میگفتم که فکرنکنند زرنگ هستند، تمام حرفام هم با سند هستند، فصل گذشته نیز پول عملکرد همه بچه‌ها را دادند اما از ۵۰ میلیون تومان من فقط ۳۰ میلیون پرداخت شد. 
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد