سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

آمده‌ایم 25 سال در ایران بمانیم/ علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری‌های کلان در خوزستان هستیم

خبرگزاری فارس: آمده‌ایم 25 سال در ایران بمانیم/ علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری‌های کلان در خوزستان هستیم

مدیر هایپرمارکت‌های ماف پارس فرانسه گفت: ما به دنبال سودهای کلان نیستیم و همین موضوع باعث خواهد شد به سادگی با مسؤولان بندر ماهشهر به تفاهم رسیده و در صورت حصول توافق حداقل برای 25 سال در این شهر ماندگار خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر، تیری ژولن عصر امروز در دیدار با فرماندار و مسؤولان شهرداری این شهرستان اظهار کرد: حسن استان خوزستان این است که یکی از استان‌های شاخص کشور ایران به‌شمار می‌رود و شهرهای بسیار توسعه‌یافته‌ای دارد و حضور ما در این شهرهای توسعه‌یافته می‌تواند بسیار موفقیت‌آمیز باشد.

وی ادامه داد: بندر ماهشهر نیز منطقه بسیار توسعه‌‌یافته‌ای است اما یک بخش در آن وجود دارد که هنوز توسعه پیدا نکرده و آن نیز بخش خرده‌فروشی مدرن است و چشم‌انداز آینده برای ما این است که یک حضور مفید در توسعه خرده‌فروشی این شهرستان داشته باشیم.

این سرمایه‌گذار فرانسوی متذکر شد: ما به دنبال سودهای کلان نیستیم و همین موضوع باعث خواهد شد به سادگی با مسؤولان این شهر به تفاهم رسیده و در صورت حصول توافق حداقل برای 25 سال در بندر ماهشهر ماندگار خواهیم بود.

تیری ژولن افزود: هر دو طرف باید از فرصت پیش‌آمده به‌خوبی استفاده کنند و بخش خرده‌فروشی مدرن را در این شهرستان فعال کرده تا همه از سود و فایده آن بهره‌مند شوند.

وی تصریح کرد: ما علاقه‌مندی فراوانی به حضور و سرمایه‌گذاری در ایران و به‌ویژه در استان خوزستان داریم و تمام تلاش خود را برای محقق کردن این خواسته و آرمان به کار خواهیم بست.

مدیر کشوری هایپرمارکت‌های ماف پارس فرانسه گفت: در صورت موافقت مسؤولان شهر، ما آمادگی لازم و کامل برای آغاز کار و سرمایه‌گذاری را داریم و این مهم را در سریع‌ترین زمان ممکن استارت خواهیم زد.

تیری ژولن در پایان اضافه کرد: امروز از مکان‌های مورد نظر در بندر ماهشهر بازدید خواهیم کرد و پس از حصول تفاهم و توافق نهایی راه‌اندازی یک هایپرمارکت مدرن در این شهرستان را آغاز می‌کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد