سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

خاندانی که دنیا را اداره می‌کنند

طبق اصل تئوری توطئه، جمعیتی قلیل در جهان وجود دارند که بر اکثریت مردم حکومت می‌کنند. ردپای آن‌ها همه جا به چشم می‌خورد؛ از اقتصاد گرفته تا صنعت موسیقی. این قشر از جامعه عروسک‌گردان‌هایی حرفه‌ای هستند که سایرین را عروسک‌های خیمه‌شب‌بازی خود می‌دانند و آن‌ها را به هر حالتی که مایل باشند، می‌رقصانند.

به گزارش شفاف، طبق اصل تئوری توطئه، جمعیتی قلیل در جهان وجود دارند که بر اکثریت مردم حکومت می‌کنند. ردپای آن‌ها همه جا به چشم می‌خورد؛ از اقتصاد گرفته تا صنعت موسیقی. این قشر از جامعه عروسک‌گردان‌هایی حرفه‌ای هستند که سایرین را عروسک‌های خیمه‌شب‌بازی خود می‌دانند و آن‌ها را به هر حالتی که مایل باشند، می‌رقصانند.
 
شایعات حاکی از آن است که این گروه‌ها با مکاتب و فرقه‌های مرموز در ارتباط هستند و پیمان‌‌نامه‌های تجاری طلایی و مخفیانه‌ای داشته و برنامه‌های پنهانی را برای ایجاد نظم نو جهانی در سر دارند؛ این‌ها گروه اقلیت، ثروتمند‌ترین خاندان‌های جهان هستند.

سایه‌های سیاه قدرت بر نظم نوی جهانی

توده مردم تقریبا از این حقیقت نا‌آگاه‌اند که آزادی‌شان توسط عده قلیلی، روز‌به‌روز از آن‌ها گرفته شده و به قدرت این اقلیت حاکم افزوده می‌شود.

در رأس هرم نخبگان، 13 خاندان به چشم می‌خورد که به انجمن 13 معروف‌ هستند. این انجمن عامل پشت پرده بزرگ‌ترین وقایعی است که در دنیا اتفاق می‌افتد. با گذشت زمان، دنیا کم‌کم به این حقیقت پی می‌برد که 99 درصد از جمعیت جهان، تحت نظارت و کنترل این یک درصد نخبه اداره می‌شوند. انجمن 13، کمتر از یک درصد از جمعیت دنیا را به خود اختصاص داده و هیچ عضو خارجی را قبول نمی‌کند.
 
 برده داری مدرن

براساس گفته‌ها، این خانواده‌های ممتاز به دلیل این‌که خود را از نوادگان خدایان باستان می‌دانند و جزو خانواده‌های سلطنتی به‌شمار می‌روند، حق سلطه بر جهان را به خود داده‌اند. این 13 خاندان بد‌نام شامل خاندان‌های: روتشیلد، بروس، کوندیش (کندی)، مِدیچی، هانوفر، هابسبورگ، کروپ، پلانتاژنت، راکفلر، رومانوف، سینکلر (سنت کلر)، واربرگ و ویندسور هستند.

به جز این 13 سلسله، خانواده‌های قدرتمند دیگری نیز وجود دارند که نام آن‌ها فعلا برای ما ناشناخته است. بی‌شک سلسله روتشیلد، قدرتمند‌ترین خاندان این فهرست محسوب می‌شود و ارزش دارایی‌های این خانواده حدود 500 تریلیون دلار برآورد شده‌ است. این خاندان بیشتر قدرت خود را از راه امپراتوری بر سیستم بانک‌داری جهانی کسب کرده. موسسات مهمی که به‌سختی در تلاش‌ هستند تا نظام جدیدی را بر دنیا حاکم کرده و نسل بشر را برده خود کنند، شامل این موارد هستند:

1. موسسه شهر لندن (The City of London Corporation) (موسسه‌ای مالی که توسط روتشیلد اداره می‌شود) – این موسسه هیچ‌گونه وابستگی به دولت بریتانیا ندارد.

2. صندوق ذخیره فدرال ایالات متحده (The US Federal Reserve) (موسسه مالی، بانک خصوصی و متعلق به روتشیلد‌ها) – این نهاد هیچ‌گونه وابستگی به دولت ایالات متحده ندارد.

3. شهر واتیکان (آموزش تعالیم مذهبی و فریب‌دهی مردم با استفاده از استراتژی ایجاد رعب و وحشت در میان آن‌ها) – این نهاد هیچ‌گونه وابستگی به دولت ایتالیا ندارد.

4. واشنگن دی.سی (استراتژی‌های نظامی، برنامه‌ریزی ذهن، مغز‌شویی و برنامه‌های کاهش جمعیت) – این نهاد هیچ‌گونه وابستگی به دولت ایالات متحده ندارد.

هر‌یک از این چهار موسسه‌ای که پیش‌تر نام برده شد، به‌‌عنوان نهاد‌هایی مستقل مشغول به کارند و تابع هیچ‌ قانونی جز قانون خود نیستند. بنابراین هیچ دادگاهی وجود ندارد که بتواند به تخلفات آن‌ها رسیدگی کند.
انجمن‌های مخفی متعددی در دنیا وجود دارد که زیر‌شاخه‌ این موسسات عظیم بوده و هر یک تحت نظارت یا متعلق به انجمن 13 خاندان هستند. به تمام اعضای این انجمن‌های مخفی، به پاس خدماتشان، پاداش ارزشمندی اهدا می‌شود، اما این اعضا هیچ‌وقت به‌عنوان عضوی از 13 خاندان محسوب نمی‌شوند. این افراد حتی نمی‌دانند چه‌کسی رئیس آن‌هاست یا برنامه کلی این نهاد‌ها چیست، تنها وظیفه‌ای که دارند، پیروی از دستوراتی است که از بالا به آن‌ها داده می‌شود.

شست‌و‌شوی مغزی

آن‌ها چطور مغز ما را شست‌و‌شو می‌دهند؟ چگونه بدون‌ آن‌که متوجه باشیم، ذهن تک‌تک ما را تحت کنترل خود می‌گیرند؟

بزرگ‌ترین اسارتی که انجمن 13 برای انسان‌ها ایجاد کرده‌اند، نظام آموزشی است. نظام آموزشی مدارس کاملا نسبت به گذشته تغییر کرده است، سیستم جدید به دانش‌آموزان دیکته می‌کند که بدون تفکر و به شکل طوطی‌وار، هر ‌آن‌چه را به آن‌ها آموزش داده می‌شود، به‌خاطر بسپارند، و بدون طرح هیچ‌گونه سوالی، تنها به دستورات عمل کنند.

حقیقت این است که اداره این سیستم آموزشی بسیار هزینه‌بر بوده و در عصر اینترنت، نظامی منسوخ‌شده به حساب می‌آید. چرا منسوخ‌شده؟ همه ما هر جا که باشیم، به‌راحتی به اینترنت دسترسی داریم و هر آن‌چه را بخواهیم بدانیم، خیلی راحت از طریق این شبکه جهانی خواهیم آموخت.

بااین‌حال، هم‌چنان هزینه‌های هنگفتی را صرف نظام آموزش و پرورش می‌کنیم، اما چرا؟ کاملا ساده است؛ نخبگان جهان به نسل آینده نیاز دارند، آن‌ها می‌خواهند فرزندان ما دنبال‌رو عقاید مشخصی بوده و چهار‌چوب ذهنی از پیش تعریف‌شده‌ای داشته باشند.

آیا می‌توان جلوی سلطه آ‌ن‌ها را گرفت؟

تا زمانی‌که نظم جدید جهانی در حال قوی‌تر شدن است، آینده نا‌مشخصی پیش روی ما خواهد بود. ما یا باید تسلیم و برده این نظام سلطه‌گر باشیم، یا با اتحاد و یکپارچگی علیه آن قیام کرده و این هرم قدرت را نابود کنیم. سوالی که همیشه در رابطه با سیستم برده‌داری آموزشی این انجمن مطرح بوده، این است که آیا این نظام، نظامی سست و بر پایه مجموعه‌ای از برنامه‌های آموزشی است، یا نظامی است که با ایجاد ترس از مجازات و حبس، مردم را مجبور می‌کند تا از آن پیروی کنند. البته تمام این پیش‌فرض‌ها درست به‌نظر می‌رسند، اما آن‌چه انجمن 13 را حاکم جهان کرده، سیستم مالی آن است.
 
 برده داری مدرن

بردگان پول

نظام مالی بدون آن‌که متوجه باشیم، ما را برده پول کرده است. طی یک روند همیشگی هر روز از ساعت هشت صبح تا شش بعدازظهر، بدون انگیزه سر کار خود حاضر می‌شویم و در محیط‌هایی یکنواخت و کسالت‌آور، وظایف تکراری خود را انجام می‌دهیم. تنها انگیزه‌ای که اکثر ما را مجبور می‌کند یک روز خسته‌کننده دیگر را آغاز کنیم، فیش حقوقی است که آخر هر ماه دریافت می‌کنیم. با‌وجود حجم زیاد کار، باز هم احساس می‌کنیم پول کافی نداریم، چون این سیستم ما را مصرف‌گرا و حریص‌تر کرده.

مشکلات و شرایط نا به‌سامان جوامع، در‌نتیجه ثروت‌اندوزی‌ این گروه اقلیت حاصل شده: آن‌ها از جنگ، بیماری‌، منابع کره زمین، برده‌داری و شرایط غیر‌انسانی محیط‌های کار، سود‌های کلانی به جیب می‌زنند. پول، رهبران ما را فاسد کرده و نظام سلطه‌گر، انسانیت را از طریق پول به قهقرا برده است.

آیا ما دیگر به این سیستم مالی وابسته هستیم؟ خیر، مادر زمین بابت استفاده از منابعش پولی از ما دریافت نمی‌کند، در عین حال نیز به فناوری‌هایی دست‌ پیدا کرده‌ایم که روزانه و بدون زحمت، این منابع را از دل زمین استخراج می‌کنیم.

راه‌حل چیست؟

حتما راه‌حل‌هایی وجود دارد، اما هنوز به‌طور قاطع راه‌کار ثابتی در‌نظر گرفته نشده. ذهن بی‌نظیر ما هم‌چنان به دنبال بررسی راه‌حل‌های احتمالی برای غلبه بر اقتصاد منابع‌محور است. این مسئله، برای چندین دهه موضوع بحث دوست‌داران محیط زیست بوده است. آقای ژاک فرسکو از‌جمله افرادی است که به‌طور جدی به این مسئله پرداخته. او طراح و مهندس فوق‌العاده‌ای است که بیشتر عمر خود را صرف طراحی سازه‌هایی کرده که برای آینده بشر و محیط زیست به‌صرفه‌تر هستند. او پیشنهاد ساخت اِکوسیتی‌ یا بوم شهر‌هایی را داده که بر اساس اصول پایه بوم‌شناسی (اکولوژی) ساخته می‌شوند. دغدغه ساکنان اکوسیتی‌ها، به حداقل رساندن مصرف انرژی است.

اشخاص دیگری نیز وجود دارند که در پی راه‌کاری هستند تا به کمک آن، سلطه پول بر اقتصاد را از بین ببرند و شرایطی را مهیا کنند که انسان بتواند از نهایت پتانسیلش بهره ببرد.

حال باید دید که آیا انسان‌ها حاضرند برای آینده و آزادی خود به پا خیزند، یا ترجیح می‌دهند تنها نظاره‌گر سایه‌افکنی نظم جدید جهانی باقی بمانند.
 
 
منبع: هفته نامه چلچراغ
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد