سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

ساعت اداری خوزستان در روزهای شنبه تا دوشنبه هفته آینده کاهش یافت

مدیریت بحران استانداری خوزستان زمان پایان کار ادارات استان در روزهای شنبه تا دوشنبه هفته آینده را ساعت 13 اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس خوزستان، مدیرکل مدیریت بحران خوزستان اظهار کرد: با توجه به اعلام اداره کل هواشناسی استان مبنی بر وقوع دمای بالای 50 درجه در بیشتر نقاط استان در روزهای شنبه تا دوشنبه هفته آینده هفتم تا 9 مرداد ماه و همچنین تقاضای مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان مبنی بر بالا بودن میزان مصرف برق و به منظور کمک به رفاه حال شهروندان و تامین برق خانگی این تصمیم اتخاذ شده است. 

کیامرث حاجی زاده با بیان اینکه برنامه‌های آموزشی و امتحانات مراکز آموزشی استان بدون تغییر و بر اساس برنامه‌های اعلام شده برگزار خواهد شد، افزود: زمان اتمام کار تمام بانک‌ها، ادارات، سازمان‌ها، شرکت‌ها، مراکز آموزشی و دستگاه‌های اجرایی استان (بجز مراکز عملیاتی، خدماتی، امدادی، بهداشتی و درمانی، بیمارستان‌ها و مراکز آتش‌نشانی) از هفتم تا نهم مرداد ماه ساعت 13 اعلام می‌شود.

در اطلاعیه اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان به مسئولان و شهروندان توصیه توصیه شده است صرفه جویی در مصرف آب و برق به ویژه در ساعات اوج مصرف را مدنظر داشته باشند.

به گزارش فارس، ستاد بحران خوزستان 22 خرداد مصوب کرد که زمان کار ادارات و دستگاه‌های اجرایی خوزستان در روزهایی که دمای هوا در این استان به بالای 49 درجه برسد، ساعت 13 پایان یابد.

انتهای پیام/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد