سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

پیش بینی دماهای 50 درجه به بالا در روزهای آینده برای خوزستان

            اهواز - ایرنا - مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: دماهای 50 درجه سانتیگراد به بالا از فردا تا دوشنبه هفته آینده برای بیشتر نقاط استان پیش بینی می شود.

کوروش بهادری چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته آبادان، امیدیه، ماهشهر، شوشتر و گتوند با 50 درجه سانتیگراد گرمترین نقاط استان و ایذه با 22 درجه سانتیگراد خنک ترین نقطه استان گزارش شده است.
وی افزود: بیشترین دمای امروز اهواز به 49 و فردا صبح حداقل به 34 درجه سانتیگراد می رسد.
بهادری ادامه داد: میزان رطوبت صبح روز چهارشنبه در هندیجان به 72 و در ماهشهر به 62 درصد رسید و شرجی از فردا تا اواسط هفته آینده در نوار ساحلی ادامه دارد.
مدیر کل هواشناسی خوزستان بیان کرد: گرد و خاک روز گذشته برخی نقاط استان را فرا گرفت و شعاع دید در اهواز 2 هزار متر و سرعت باد 45 به کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.
وی بیان کرد: امروز هم ممکن است برخی نقاط استان شاهد گرد و خاک در برخی ساعات باشند و شعاع دید در اهواز به 2 کیلومتر کاهش یابد.
بهادری توصیه کرد: با توجه به روند افزایش دما مردم صرفه جویی لازم را در مصرف برق داشته باشند.
به دنبال ورود توده گرد وغبار میزان آلودگی هوا در ساعت 14 روز سه شنبه در شهرهای اهواز به 200 میکروگرم بر متر مکعب، اندیمشک 520 میکروگرم بر متر مکعب، دزفول 542 میکروگرم بر متر مکعب و خرمشهر 181 میکروگرم بر متر مکعب رسیده است.
بر اساس این گزارش، ستاد بحران خوزستان 22 خرداد مصوب کرد که زمان کار ادارات و دستگاه های اجرایی این استان در روزهایی که دمای هوا به بالای 49 درجه می رسد، ساعت 13 پایان یابد که بر این اساس ساعت کاری در هفته گذشته و جاری کاهش یافته است.
3004/6002
خبرنگار: خاطره غفاری**انتشار دهنده : کبری آقازری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد