سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

انفجار در شرکت سیمان خوزستان در هفتکل هشت مصدوم بر جای گذاشت

            اهواز - ایرنا - رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان گفت: انفجار در شرکت سیمان خوزستان در هفتکل در ظهر روز چهارشنبه هشت مصدوم بر جای گذاشت.

شهیار میرخشتی چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از هشت نفر مصدوم، هفت نفر دچار سوختگی با مواد مذاب و یک نفر دچار ضربه مغزی ناشی از سقوط ارتفاع شدند.
وی افزود: از این هفت نفر ، 6 نفر به بیمارستان سوانح و سوختگی طالقانی اهواز و یک نفر به بیمارستان مادر رامهرمز، و مصدوم دچار ضربه مغزی به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شدند.
فرماندار هفتکل نیز در این باره گفت: حادثه انفجار کارخانه سیمان خوزستان ساعت 12 و 50 دقیقه امروز بر اثر گیر کردن دریچه مواد مذاب، رخ داد و مواد مذاب از آن به بیرون پرتاب شد.
اسحق مرادی افزود: به گفته مدیر عامل این کارخانه بر اثر انفجار 6 نفر از کارگران مصدوم شدند.این در حالی است که اورژانس خوزستان تعداد مصدومان را هشت نفر اعلام کرده است.
وی اظهارکرد: پنج نفر از مصدومان به بیمارستان سوانح و سوختگی طالقانی اهواز اعزام شدند و یک نفر از مصدومان نیز که بر اثر سقوط از ارتفاع هنگام فرار از محل حادثه دچار شکستگی اعضا و ضربه مغزی شده بود به بیمارستان گلستان اهواز اعزام شد.
وی بیان کرد: حال مصدومان ناشی از سوختگی رضایت بخش است.
کارخانه سیمان خوزستان در 15 کیلومتری جاده رامهرمز - هفتکل و در حوزه استحفاظی هفتکل واقع است. هفتکل در شرق خوزستان قرار دارد.
7164 / 3004 /6037
خبرنگار: عاطفه جوادی و خاطره غفاری ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد