سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

ترامپ دربارۀ توقف حمایت از تروریست‌های سوریه توضیح داد

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا دیشب در چندین توییت ضمن حمله به روزنامه واشنگتن پست، برنامه لغو شده سیا برای آموزش و تسلیح تروریست های مخالف دولت سوریه را خطرناک و بی فایده دانست.


به گزارش ایرنا، تارنمای هیل نوشت: ترامپ ابتدا با کنایه به مالکیت شرکت آمازون بر روزنامه واشنگتن پست نوشت آمازون-واشنگتن پست در مورد تصمیم من در لغو پرداخت های گسترده، خطرناک و بی فایده به شورشیان سوری در حال جنگ با اسد، داستان پردازی کرده است.

ترامپ افزود: بسیاری از اخبار من که در روزنامه واشنگتن پست منتشر می شوند، جعلی هستند. وی در ادامه توییت خود روزنامه واشنگتن پست را همانند سی ان ان دانست که به ظن او با بحران مخاطب مواجه است.

رئیس جمهوری آمریکا نوشت: آیا واشنگتن پست لابی گر شرکت آمازون و سیاست های خاص مالیاتی است؟

واشنگتن پست پیشتر خبر داده بود که ترامپ تصمیم گرفته برنامه آموزش و تسلیح شورشیان سوریه را که سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا در دولت اوباما آغاز کرده بود، کنار گذارد. ترامپ همچنین روزنامه واشنگتن پست را که جف بزوس (Jeff Bezos) رئیس شرکت آمازون مالک آن است، متهم کرده بود که سلاح لابی گران علیه سیاستمداران شده است.

وی در توییتی دیگر نوشت: آیا روزنامه واشنگتن پست که به انتشار اخبار جعلی می پردازد، سلاح لابی گران علیه کنگره شده تا سیاستمداران نتوانند معافیت های مالیاتی آمازون را بررسی کنند؟

واشنگتن پست در گزارش هفته پیش خود، تصمیم ترامپ را پیروزی بزرگی برای روسیه خوانده بود.
منبع: ایرنا
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد