سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

آغاز به‌کار احداث خانه کشتی ایذه توسط یک نیکوکار/فعالیت ۴۰۰ کشتی‌گیر سازمان یافته در ایذه

رئیس اداره ورزش و جوانان ایذه با اشاره به فعالیت ۴۰۰ کشتی‌گیر سازمان یافته در ایذه از آغاز به‌کار احداث خانه کشتی در این شهرستان توسط یک نیکوکار خبر داد.

هوشنگ حاتمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ایذه با بیان اینکه ورزش کشتی ایذه جزو قطب‌های برتر ایران است اظهار کرد: هم اکنون بیش از 400 کشتی‌گیر سازمان یافته در این شهرستان مشغول فعالیت هستند؛ لذا نبود یک سالن اختصاصی کشتی احساس می‌شد.

وی افزود: تیم‌های ما به‌دلیل نبود سالن ورزشی مناسب در مسابقات لیگ با مشکل روبه‌رو هستند و خیل علاقه‌مندان به کشتی نمی‌توانند برای تماشای مسابقات به سالن بروند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ایذه تصریح کرد: زمینی به‌مساحت 6 هزار متر مربع برای احداث این خانه کشتی در نظر گرفته شده که سه تشک و یک خوابگاه مجهز در آن تامین و احداث می‌شود و بخش زیادی از هزینه آن توسط یک نیوکار تامین می‌شود. 

حاتمی بیان کرد: از محل اعتبارات عمرانی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان نیز بودجه‌ای برای این سالن در نظر گرفته می‌شود و پیش‌بینی بهره‌برداری از این خانه کشتی پس از 2 سال خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در رده بزرگسالان مهرداد مردانی و پیام بویری با قهرمانی در مسابقات انتخابی به عضویت تیم ملی کشتی فرنگی درآمدند و در رده سنی جوانان حسین اسدی و پویا دادمرزی تیم ملی کشتی فرنگی را در مسابقات جهانی همراهی می‌کنند و در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان نیز به ترتیب پنج و سه نفر عضو تیم ملی کشتی فرنگی هستند.

حاتمی با اشاره به افتخارآفرینی تیم سینا صنعت ایذه و حضور این تیم در لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور گفت: سینا صنعت از مدیران و کادر فنی خوبی بهره می‌برد و امسال نیز هدفشان قهرمانی در لیگ و کسب سهمیه حضور در جام باشگاه‌های جهان است تا دومین قهرمانی خود را برای کشور به ارمغان آورد؛ به طور قطع با راه‌اندازی خانه کشتی ایذه، علاوه بر تشویق و تمرین علاقه‌مندان، می‌توانیم شاهد میزبانی مسابقات در ایذه باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد