سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

حضور ۸ تیم از خوزستان در مسابقات بسکتبال رده‌های پایه کشور

هشت تیم از خوزستان در مسابقات بسکتبال رده‌های پایه کشور شرکت می‌کنند.

شهرام پرنیاک، رییس هیات بسکتبال استان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا – منطقه خوزستان، اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی فدراسیون بسکتبال، رقابت‌های قهرمانی رده‌های پایه کشور در تابستان سال جاری در چهار رده سنی مینی، نونهالان، نوجوانان و جوانان هر دو بخش پسران و دختران برگزار خواهد شد که استان خوزستان نیز در تمام رده‌های این مسابقات شرکت خواهد کرد.

وی افزود: به همین منظور هیات بسکتبال استان با برنامه‌ریزی و برگزاری منظم تمام مسابقات رده‌های پایه دختران و پسران استان در نیمه دوم سال گذشته و همچنین برپایی اردوهای متعدد شناسایی و آمادگی، بازیکنان مستعد و توانمند را انتخاب کرده و آماده حضور در این مسابقات است.

رییس هیات بسکتبال خوزستان گفت: براساس تقسیم‌بندی فدراسیون بسکتبال و با در نظر گرفتن بعد مسافت و همجواری استان‌ها، مسابقات به هشت منطقه تقسیم شده است که استان خوزستان به همراه استان‌های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد در منطقه 8 کشور قرار دارد.

وی بیان کرد: هیات بسکتبال خوزستان سال گذشته با ۱۷ مرحله اعزام و میزبانی از مسابقات کشوری، نسبت به سال 94 رشد چهار برابری را داشته است.

پرنیاک عنوان کرد: پیش‌بینی می‌شود با برنامه‌ریزی انجام شده و حضور مربیان جوان و توانمند در کادر فنی این تیم‌ها، در سال جاری نیز همانند تیم‌های لیگ برتری آقایان و بانوان استان‌مان، به موفقیت‌های چشمگیری در سطح کشور دست پیدا کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد