سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

آغاز به کار اولین مجله ویدئویی اینترنتی خوزستان تا 2 هفته آینده

مدیر مسؤول مجله ویدئویی و اینترنتی تی‌بین از اخذ مجوز اولین مجله ویدئویی اینترنتی استان خبر داد و گفت: این مجله تا یک یا 2 هفته آینده فعالیت رسمی خود را آغاز می‌کند.

محسن فرهادی باجولی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا - منطقه خوزستان، اظهار کرد: روز گذشته مجوز مجله ویدئویی اینترنتی تی‌بین اخذ شد. این مجله اولین مجله ویدئویی و اینترنتی استان است و تا یک یا 2 هفته آینده فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز خواهد کرد.

وی با بیان این که این مجله در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی به فعالیت خواهد پرداخت، افزود: دنبال‌کنندگان مجله می‌توانند مجله را از طریق سایت رسمی مجله به نشانی tibin.ir یا کانال مجله به همین نشانی و یا سایت آپارات دنبال کنند. یکی از ویژگی‌های مجله ویدئویی اینترنتی تی‌بین تولید محتوای ارزشمند در قالب کلیپ‌های سه تا پنج دقیقه‌ای است.

مدیرمسؤول مجله ویدئوئی و اینترنتی تی‌بین گفت: باید بپذیریم که حوزه رسانه دچار تحول شده است. 10 سال پیش یکی از پیشرفته‌ترین وسایلی که در اختیار داشتیم MMS بود که جامعه حتی نمی‌توانست به آن اعتماد کند. در گذشته زیرساخت‌های حوزه رسانه بسیار اندک بود، اما امروز با پیشرفت تکنولوژی به تدریج رسانه‌های مکتوب به سمت فراموشی می‌روند و استقبال عمومی از این رسانه‌ها کم شده است چراکه مردم حوصله خواندن اخبار و گزارشات طولانی را ندارند.

فرهادی ادامه داد: رسانه‌های ما باید این مسأله را بپذیرند و با آن همسو شوند. برای این که بتوانیم در جامعه تأثیرگذار باشیم، باید ابتدا ببینیم مردم چه نیازهایی دارند تا همگام و همسو با آن‌ها پیش برویم.

وی گفت: همه این عوامل موجب شد به فکر ایجاد این مجله اینترنتی باشیم. یکی از معضلات ما این است که زیرساخت لازم برای فعالیت این مجله در استان فراهم نیست؛ همچنین یکی از دغدغه‌های ما مسایل فرهنگی است. این‌که آیا مردم این مجله را می‌پذیرند؟ در این زمینه به همکاری رسانه‌ها نیاز داریم.

مدیرمسؤول مجله ویدئویی و اینترنتی تی‌بین ادامه داد: سیستم اداری و مردم استان با این نوع رسانه آشنایی ندارد. چنین رسانه‌هایی در کشور ما اندک هستند اما در دنیا سال‌ها است که چنین رسانه‌هایی فعالیت می‌کنند و با استقبال مناسبی نیز مواجه شده‌اند. یکی از معضلات ما نبود محتوای ارزشمند و مواجه شدن جامعه با محتوای غیرارزشمند است. به همین دلیل تولید محتوای ارزشمند فرهنگی و اجتماعی در حوزه‌های مختلف از اهداف ما است.

فرهادی با اشاره به نام‌گذاری سال جاری به نام سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال، افزود: یکی از کم‌هزینه‌ترین زمینه‌ها برای تولید اشتغال، جدی گرفتن شبکه‌های اجتماعی در این حوزه است. هزینه ایجاد شغل در حوزه IT پایین است. این مجله ویدئویی می‌تواند اشتغال‌زایی مناسبی را به همراه داشته باشد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد