سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

استقبال باشکوه مردم شوشتر ازمدال آوران مسابقات جهانی کیک بوکسینگ

            شوشتر-ایرنا- مدال آوران مسابقات جهانی کیک بوکسینگ به میزبانی کشور آلمان، در میان استقبال باشکوه مردم شوشتر وارد این شهرستان شدند.

محمدرضاسنگبری سرپرست اداره ورزش وجوانان شهرستان شوشتر شامگاه روزچهارشنبه در حاشیه استقبال از این مدال آوران به خبرنگار ایرنا گفت: هشت رزمی کار از شهرستان شوشتر به همراه دو مربی در قالب اردوی تیم ملی به این مسابقات اعزام شدند که موفق به کسب سه مدال طلا،یک مدال نقره و سه مدال برنز شدند.
وی افزود: نوید رشیدی و محمدرضا بهادران هر کدام با 2 مدال طلا، سید امیرموسوی یک مدال طلا،سید مجیدموسوی یک نقره و یک برنز،مهدی کاظمی یک نقره،علی عطارزاده یک برنز،شکیبا افشاری مقدم و رقیه تقی پور هر کدام یک مدال برنز را کسب کردند.
سرپرست اداره ورزش وجوانان شهرستان شوشتر ادامه: سه نفر از این رزمی کاران ;i موفق به کسب مدال طلا شده بودند به تیم ملی کیک بوکسینگ کشور در آمدند.
وی داد: همچنین محمد رضا بهادران به عنوان فنی ترین رزمی کار جهان در این مسابقات شناخته شد.
سرپرست اداره ورزش وجوانان شهرستان شوشتر افزود: رزمی کاران شوشتر قریب به 50درصد قهرمانان رزمی کارکیک بوکسیگ استان خوزستان را شامل می شوند.
وی در پایان از زحمات آقایان ولی مراد و علی مرداد حسینی مربیان زحمکتش این مدال آوران و حمایت سهراب گیلانی نماینده شهرستان های شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد.
مدال آوران مسابقات جهانی کیک بوکسینگ بعد از قرار گرفتن در میان استقبال باشکوه مردم به گلزار شهدای مدافعان حرم رفتند و با شهدای مدافع حرم تجدید بیعت کردند.
مسابقات جهانی کیک بوکسینگ 2017آلمان باحضور یک هزار و 600 شرکت کننده از 17 کشور جهان خرداد ماه امسال امسال برگزار شد.
7159/6064
خبرنگار:ایمان صادقی حسنوند** انتشار دهنده: محسن بهاروند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد