سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

رئیس‌کل دادگستری خوزستان از روند بازشماری آرای انتخابات شورای شهر اهواز بازدید کرد

رئیس‌کل دادگستری خوزستان از روند بازشماری آرای انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اهواز بازدید کرد.

به گزارش ایسنا - منطقه خوزستان، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان،   دکتر فرهاد افشارنیا در این بازدید آرای مردم را امانت دانست و گفت: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند باید از آرای مردم به عنوان حق‌الناس صیانت کرد و همگان به این اصل معتقد باشند.

وی ادامه داد: مردم به وظیفه شرعی و قانونی خود عمل کردند و به فرمایشات مقام معظم رهبری لبیک گفتند، مسئولین نیز باید با کمال بی‌طرفی و نهایت دقت و در آرامش و امنیت کامل نسبت به اعلام نتیجه قطعی انتخابات به مردم اقدام کنند و اعتماد مردم را سرمایه‌ای بزرگ برای نظام اسلامی بدانند.

افشارنیا افزود: دادگستری استان خوزستان با تشکیل ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی در امر پیشگیری از وقوع جرائم و تخلفات انتخاباتی با برگزاری جلسات متعدد و تشکیل کمیسیون‌های تخصصی در راستای پیشگیری از جرائم و تخلفات گام‌های اساسی برداشته است.

وی تصریح کرد: این ستاد در جریان انتخابات نیز با بیان مصادیق جرائم و تخلفات انتخاباتی توجیهات لازم را به عمل آورده است.

رئیس‌کل دادگستری خوزستان اظهار کرد: چنانچه تخلفات یا جرائمی در روند برگزاری انتخابات صورت گرفته باشد و به دادگستری استان خوزستان گزارش گردد، بر اساس قانون و معیارهای قانونی با این جرائم و تخلفات برخورد خواهد شد و در این راستا هیچ گونه اغماضی به عمل نخواهد آمد.

به گزارش ایسنا؛  رئیس‌کل دادگستری استان خوزستان در راس هیاتی از مدیران دادگستری خوزستان شب گذشته از روند بازشماری آرای انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اهواز بازدید کرد.

در این دیدار که فرماندار اهواز و دیگر مسئولان مربوطه حضور داشتند  افشارنیا از نزدیک در جریان بازشماری آرای انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اهواز قرار گرفت.

رئیس‌کل دادگستری استان خوزستان پس از توضیحات فرماندار شهرستان اهواز و سایر مسئولان حاضر و چند تن از کاندیداهای معترض ، تذکرات لازم را در خصوص پیگیری حقوق معترضین بر اساس قانون ارائه کرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد