سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

استقبال مسولان از تیم فوتبال کارگری نیشکر امیرکبیر پس از ورود به اهواز

            اهواز _ ایرنا _ تیم فوتبال کارگری کشت و صنعت امیرکبیر خوزستان پس از بازگشت به اهواز در فرودگاه مورد استقبال گرم مسولان استان قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، ظهر روز دوشنبه تیم کارگری کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر خوزستان پس از بازی های درخشان در المپیاد جهانی کارگری و به رسمیت نشناختن تیم رژیم اشغالگر قدس وارد فرودگاه اهواز شد که با استقبال مسوولان استان همراه بود.
مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی خوزستان در این آیین گفت : به رسمیت نشناختن رژیم اشغالگر قدس از سوی جوانان ورزشکار خوزستانی برای ما چیزی کمتر از قهرمانی نیست.
سید نور محمدپور اظهار کرد: عملکرد بازیکنان تیم نشان از آن داشت که در صورت صعود به مرحله فینال میتوانستند جام قهرمانی را به ارمغان آوردند اما حرکت تحسین برانگیز آن ها و حضور نیافتن مقابل رژیم صهیونیستی برای ملت ایران یک قهرمانی محسوب می شود.
مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی خوزستان به اعزام 44 ورزشکار خوزستانی در مسابقات المپیاد جهانی کارگری 2017 اشاره کرد و گفت: از این بین کاروان اعزامی خوزستان با کسب 9 مدال طلا و یک برنز بهترین عملکرد را در بین ورزشکاران کشور داشت. در مجموع این رقابت ها ورزشکاران خوزستانی با 7 مدال طلا در رشته کشتی فرنگی، یک طلا در رشته جودو، یک مدال طلا و یک برنز در رشته اواسپورت عملکرد قابل قبولی ارائه دادند.
وی با بیان این که امروز به ورزشکاران کارگر خود افتخار می کنیم که پرچم کشور عزیزمان را به اهتزار در می آورند افزود: تیم های ورزشی جامعه کارگری استان در سال های اخیر موفقیت های خوبی در جوامع بین المللی کسب کرده اند که این موضوع نشان از علاقه مندی به ورزش در بین کارگران ما است.
محمدی با اشاره به این که در رقابت های المپیاد جهانی 2017 بیشترین سهم حضور را در بین استان های کشور داشتیم که به تبع آن بیشترین آمار کسب مدال آوری را به خود اختصاص دادیم افزود: این موضوع کار ما را در ادامه راه سخت تر می کند و باید بیش از پیش راه رسیدن به کسب افتخارات بزرگ تر را دنبال کنیم.
وی در خصوص حضور نیافتن تیم ایران مقابل رژیم اشغالگر قدس در مرحله نیمه‌نهایی این دوره از رقابت ها گفت: با توجه به نزدیکی روز قدس مردم ما متاثر از پیام رهبرشان و امام راحل همان گونه که ورزشکاران ما به رژیم اشغالگر قدس نه گفتند بار دیگر با حضور پر شور خود در راهپیمایی روز قدس غاصب بودن رژیم صهیونیستی و برخورد ناشایست آن با مردم فلسطین را محکوم می کنند.
در ادامه ابراهیم نصیری معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: کسب 10 مدال توسط ورزشکاران خوزستانی نشان می دهد که نقش و جایگاه ورزش در بین کارگران ما دارد و امروز باید کاری کنیم که ورزش کردن در بین آحاد مختلف جامعه گسترش پیدا کند.
وی به رسمیت نشناختن رژیم صهیونیستی از سوی ورزشکاران خوزستانی را برگ زرینی بزرگ در تاریخ ورزش خوزستان دانست و گفت: حرکت تحسین برانگیز فوتبالیست های ما به مراتب ارزشی بالاتر از کسب یک مدال داشت چرا که با این حرکت ارزش ها و اعتقادات نظام همچنان حفظ شد.
معاون مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان افزود: قرار نگرفتن تیم فوتبال خوزستان که نماینده اول ایران در این مسابقات بود در نزدیکی روز قدس بار دیگر نشان داد که ملت ایران هیچ گاه رژیم اشغالگر قدس را به رسمیت نخواهد شناخت و ورزشکاران ما با حضور پرشور خود در کنار سایر آحاد مردم در راهپیمایی روز قدس بار دیگر حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین نشان می دهند.
بازیکنان تیم ملی الف ایران با ورود به سالن فرودگاه امام خمینی اهواز با استقبال خانواده‌های خود و مسولین استان همچون مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی، معاونین اداره کل ورزش و جوانان و سایر مسولان شرکت کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر مواجه شدند.
تیم فوتبال کارگری کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر خوزستان به عنوان تیم ملی الف ایران در رقابت های المپیاد جهانی 2017 حاضر شد که بعد از کسب دو پیروزی به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.
تیم‌ کارگری نیشکر امیرکبیر در بازی اول با نتیجه 2 بر یک از سد تیم قدرتمند فرانسه عبور کرد و در بازی دوم با 4 گل مکزیک را در هم کوبید و به عنوان تیم اول از گروه خود صعود کرد.
تیم‌ کارگری نیشکر امیرکبیر خوزستان در مرحله نیمه‌نهایی تیم رژیم اشغالگر قدس را پیش رو داشت که در حرکتی تحسین برانگیز و به پاسداشت ارزش های انقلاب اسلامی و دفاع ازحق مردم مظلوم و ستم دیده فلسطین از رویارویی با حریف صهیونیستی خودداری کرد.
تیم‌ ایران اگر چه می توانست به راحتی از سد تیم رژیم اشغالگر قدس عبور کند و راهی مرحله فینال شود اما عدم قرار گرفتن مقابل این تیم بار دیگر به همگان نشان داد که ملت ایران و جوانان ورزشکار آن، رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی شناسد.
خبرنگار : محمد شاکری **انتشار دهنده :کبری آقازری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد