سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

دستور تعطیلی ساعت 12 در برخی شرکت‌های صنعتی خوزستان لغو شد

تنها پس از یک روز از تصمیم استانداری خوزستان برای تعطیلی ادارات تا ساعت 12 برخی از صنایع که بیشترین افت فشار در خط تولیدشان است این دستور را لغو کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، صنایع موجود در اهواز که خط تولید آنها بیشترین افت فشار برق را به همراه دارد از اجرای قانون تعطیلی ساعت 12 ادارات و سازمان‌های دولتی و غیردولتی سرباز زدند.

این بی‌توجهی برخی صنایع به قانون مدیریت بحران استانداری تنها پس از یک روز از تصمیم دولت برای تعطیلی ادارات رقم خورده است که بیش از هرچیز خبر از بی‌ثباتی در استانداری می‌دهد.

شهروندان اهوازی معتقدند که در چنین شرایطی و با توجه به نیاز استان به برق، پایین آمدن آستانه تحمل شهروندان و افزایش روزهای گرد و خاک انتظار می رفت دولت در زمینه تصمیم گیری‌هایی خود برای رفاه حال شهروندان تدبیر، جسارت و تاکید بیشتری را به خرج دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس، اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان اخیرا اعلام کرده بود که به علت تدوام وضعیت افزایش دمای شهرهای خوزستان به بیش از 50 درجه تا روز چهارشنبه ساعت اتمام کار ادارت و سازمان‌های دولتی و غیردولتی را تا پایان هفته کاری ساعت 12 ظهر اعلام کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد