سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

بلاتکلیفی کارکنان شرکت نیشکر هفت‌تپه ادامه دارد/ وعده پرداخت مطالبات تا 48 ساعت

کارکنان و کارگران بخش‌های مختلف شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه ضمن اعتراض نسبت به بلاتکلیفی خود همچنان پیگیر دریافت‌حقوق و مطالبات‌ معوقه خود هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شوش، جمعی از کارگران و نیز کارکنان بازنشسته شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه روز دوشنبه برای چندمین بار با تجمع در مقابل دفتر مدیریت این شرکت خواستار پرداخت حقوق و مطالبات خود شدند.

این در حالی است که قائم مقام مدیر عامل شرکت نیشکر هفت‌تپه روز گذشته اعلام کرد که حقوق فروردین پرسنل روز مزد، قراردادی و رسمی تا 48 ساعت دیگر پرداخت می‌شود.

وی همچنین خبر از پرداخت علی‌الحساب حقوق بازنشستگان اسفندماه نیز در دو روز آینده داد و از تلاش‌های مدیریت این کارخانه برای بروز رسانی حقوق پرسنل گفت.

این در حالی است که وعده‌های مشابهی در ماه‌های گذشته در برطرف کردن مطالبات کارکنان از طرف مدیریت این شرکت داده شده اما تجمعات اعتراضی نشان می‌‌دهد که این وعده‌ها آنچنان هم عملی نشده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، کارخانه صنعت و نیشکر هفت‌تپه در اواخر سال 94 به بخش خصوصی واگذار شد؛ بی‌ثباتی در پرداخت حقوق کارکنان و مطالبات بازنشتگان باعث شده تا این شرکت بارها شاهد تجمعات اعتراضی پس از این واگذاری باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد