سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

ادامه روند افزایش دما در اغلب نقاط کشور/ پیش‌بینی وقوع گردوخاک در خوزستان و بوشهر

خبرگزاری فارس: ادامه روند افزایش دما در اغلب نقاط کشور/ پیش‌بینی وقوع گردوخاک در خوزستان و بوشهر

در ۲ روز آینده روند افزایش دما در اغلب مناطق کشور رخ خواهد داد، ضمن آنکه روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری به سبب وزش باد شدید، پدیده باد و گردوخاک در خوزستان و بوشهر پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی امروز در برخی نقاط استان‌های خراسان شمالی و خراسان رضوی، سمنان، گلستان و مازندران در برخی ساعات رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد و در ارتفاعات گیلان و خراسان جنوبی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

روز سه‌شنبه رگبار پراکنده در نیمه شمالی خراسان رضوی و برخی از نقاط خراسان شمالی و گیلان، ارتفاعات سمنان و جنوب گلستان پیش‌بینی می‌شود. 

امروز و فردا در ساعات بعدازظهر رشد ابر و بارش پراکنده در جنوب سیستان و بلوچستان دور از انتظار نیست.

در دو روز آینده روند افزایش دما در اغلب مناطق کشور رخ خواهد داد ضمن آنکه از روز چهارشنبه به سبب نفوذ جریانات شمالی کاهش نسبی دما در استان‌های ساحلی خزر و روزهای پنج‌شنبه و جمعه کاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور رخ می‌دهد.

روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری به سبب وزش باد شدید پدیده باد و گردوخاک در خوزستان و بوشهر پیش‌بینی می‌شود ضمن آنکه در سه روز آینده خلیج‌فارس مواج است.

آسمان تهران طی دو روز آینده صاف گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشینه و کمینه دما فردا در تهران 39 و 27 درجه خواهد بود.

روز آینده اهواز با بیشینه دمای 49 درجه بالای صفر و پس از آن یزد با بیشینه دمای 42 درجه بالای صفر گرمترین مراکز استان و شهرکرد با کمینه دمای 10 درجه بالای صفر خنک‌ترین مرکز استان خواهد بود.

میانگین بارندگی کل کشور از ابتدای سال زراعی تا روز 25 خردادماه امسال 209.2 میلی‌متر ثبت شد، بارش در سال گذشته در این بازه زمانی 229.3 میلی‌متر بود، بنابراین بارش سال جاری 91.3 درصد بارش سال گذشته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد