سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

ساعت ۱۱ امروز مشکل برق سپیدار اهواز به طور کامل حل شد

آتش نشانی اهواز برق اهواز
شناسهٔ خبر: 4007957 -
اهواز - مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: مشکل برق بخشی از اهواز که به علت سوختن ترانس های برق صورت گرفت، ساعت ۱۱ امروز برطرف شد.

محمود دشت بزرگ در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به مشکلات ایجاده شده برای شبکه برق اهواز به علت افزایش گرمای هوا اظهار کرد: شب گذشته بر اثر پرباری شبکه و افزایش دمای هوا پست سپیدار اهواز دچار مشکل شد که این امر منجر به آتش سوزی کابل سوئیچ گیر شد.

وی افزود: آتش نشانان ساعت یک بامداد آتش آن را که از ۱۰ و هشت دقیقه شروع شده بود، مهار کردند و بلافاصله نسبت به برق دار شدن بخش های آسیب دیده اقدام کردیم. اولین ترانسفورماتر ساعت دو صبح به مدار وارد و بارگیری از آن شروع شد.

دشت بزرگ عنوان کرد: بخشی از بارهای خاموش شده را به ایستگاه های مجاور منتقل و آنها را برقدار کردیم ولی با توجه به خسارتی که به خاطر آتش سوزی بود خاموشی ها تداوم پیدا کرد و ساعت ۱۱ امروز اشکالات ترانس اصلی ایستگاه را برطرف و بعد آن نسبت به برق دار کردن مناطق اقدام کردیم.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان عنوان کرد: ایستگاه اهواز سه که با آتش سوزی همراه شده بود، مناطقی از جمله سپیدار، باهنر و نواحی اطراف را تحت پوشش می دهد. 

دشت بزرگ تصریح کرد: ترانس های شبکه، قلب تپنده و مهمترین تجهیزات هستند که تأمین بار را انجام می دهند و هرچه تحت تنش باشند ریسک بهره برداری را بالا برده و حوادث این چنینی را پیش می آورد.

وی تاکید کرد: از مردم تقاضا داریم تا با راهکارهایی مثل مدیریت مصرف باعث تعدیل در بار شبکه شوند. همچنین حضور خود را در نقاطی که قرار دارند تجمیع و از وسایل سرمایشی متعدد خودداری کنند.

دشت بزرگ با اشاره به اینکه مردم تنظیمات دمایی وسایل سرمایشی را روی ۲۴ درجه بگذارند، ادامه داد: مردم بهتر است از ۱۳ تا ۱۵ از وسایل الکتریکی با مصرف بالا استفاده نکنند و استفاده از این وسایل را به ساعت های اولیه صبح موکول کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد