سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

مالکیت بدون مدیریت/ روزهای مبهم استقلالی‌های خوزستان ادامه دارد

باشگاه استقلال خوزستان از زمان واگذاری تملک، بدون مدیریت به کار خود ادامه می‌دهد و هنوز تکلیف مراجع تصمیم‌گیری آن مشخص نیست.

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزای فارس استان خوزستان از اهواز، کمتر از یک‌ماه است که تکلیف مالکیت باشگاه استقلال خوزستان مشخص شده و این مجموعه ورزشی به اداره کل و رزش و جوانان استان خوزستان واگذار شده است.

اگر چه این تملک به واسطه پیگیری‌ها مستمر مدیر کل ورزش استان صورت گرفته که خود از اعضای هیات مدیره ابن باشگاه به شمار می‌رود، اما هنوز تکلیف مدیریت و منابع مالی این باشگاه مشخص نیست و معلوم نشده که این باشگاه باید توسط چه کسانی هدایت و هزینه‌های آن تامین شود.

در حالی که مدیرکل ورزش و جوانان استان از وجود اسپانسرهای لازم برای تامین هزینه‌های این باشگاه خبر داده بود. 

مدیرعاملی مدیر کل ورزش و جوانان استان نیز به عنوان عالی‌ترین مقام ورزشی استان، شاید برازنده و یا قانونی نباشد، بر همین اساس، تا کنون فکری برای تعیین تکلیف مدیریت این باشگاه صورت نگرفته است.

این در حالی‌ست که  پروسه جذب بازیکن این باشگاه کلید خورده است و عبدالله ویسی بدون عنوان دغدغه‌ای به کار خود ادامه می‌دهد و مشخص نیست گردانندگان کار در باشگاه استقلال خوزستان چه نفراتی هستند.

در هر صورت مسائل ورزش در استان نیازمند زمان بسیاری‌ست که تیم‌داری در لیگ برتر بسیاری از توان لازم را برای این امر از بین خواهد برد، لذا با توجه به فرصت بسیار کم باقی مانده تا آغاز لیگ برتر هفدهم، لازم است که هر چه زودترتکلیف مدیریت، هیات مدیره  و مرجع تصمیم‌گیری برای این باشگاه مشخص و اعلام شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، تماس‌های مکرر سرویس ورزشی این رسانه با مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان در راستای اطلاع از آخرین اخبار مدیریتی این باشگاه تا کنون بی پاسخ مانده است. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد