سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

وقوع 2 آتش‌سوزی در جنگل‌های دزفول از دیروز تاکنون

رئیس اداره حفاظت محیط زیست دزفول با اشاره به وقوع 2 مورد آتش‌سوزی در جنگل‌های زاویه این شهرستان، گفت: روز گذشته و امروز شاهد 2 مورد آتش‌سوزی در جنگل‌های زاویه دزفول بودیم که هر 2آتش‌سوزی کاملا مهار شده است.

فرهاد قلی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا - منطقه خوزستان، اظهار کرد: روز گذشته یک مورد آتش‌سوزی گسترده در پنج هکتار از جنگل‌های زاویه عزیب در شهرستان دزفول رخ داد که موفق به مهار آن شدیم.

وی افزود: این آتش‌سوزی از حدود ساعت 15 روز گذشته بر اثر سرایت آتش ناشی از سوزاندن کاه و کلش زمین‌های کشاورزی یا بی‌احتیاطی برخی از دامداران منطقه آغاز شد که با کمک نیروهای شهرداری، فرمانداری، منابع طبیعی، محیط زیست، انجمن کوهنوردان و اهالی محل در ساعت 22 شب گذشته مهار شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست دزفول تصریح کرد: پیش از ظهر امروز(شنبه) نیز مجددا در جنگل‌های زاویه دزفول شاهد آغاز آتش‌سوزی جزئی در سطح 100 مترمربع بودیم و تنها چند درخت دچار حریق شدند.

قلی‌نژاد ادامه داد: این آتش‌سوزی با تلاش نیروهای محیط زیست و انجمن دوستداران محیط زیست به‌سرعت خاموش شد و این نیروها مانع گسترش آتش به سایر نقاط جنگل شدند. برای خاموش کردن این آتش حدود 6 ماشین آتش‌نشانی در محل حضور پیدا کردند.

وی خاطرنشان کرد: با وقوع این 2 آتش‌سوزی که روز گذشته و امروز در جنگل‌های زاویه شهرستان دزفول به وقوع پیوست، جمعا در 2 ماه گذشته شاهد پنج مورد آتش‌سوزی در این جنگل‌ها بوده‌ایم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد