سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

کوتاهی دستگاه‌های خدمات رسان در افتادن کودک معصوم اهوازی در کانال فاضلاب قابل گذشت نیست

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کوتاهی دستگاه‌های خدمات رسان در افتادن کودک معصوم اهوازی در کانال فاضلاب قابل گذشت نیست گفت: مدیران دستگاه‌های مقصر و مسبب این حادثه تلخ بدون ملاحظه به محاکم قضایی معرفی تا از تکرار این صحنه‌های دلخراش جلوگیری شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، به دنبال جان باختن علی بروایه کودک سه ساله اهوازی به دلیل سقوط در کانال دفع فاضلاب موجی از اعتراضات در بین شهروندان اهوازی به وجود آمد، و اغلب ساکنان منطقه کوی منازل منابع طبیعی پس از مفقود شدن این کودک خردسال اوقات تلخی را می گذرانند.

بر اساس این گزارش، در اطراف کانال نقل فاضلاب، با توجه به مسکونی بودن منطقه هیچ گونه مانع یا حفاظ ایمنی جهت حفظ امنیت شهروندان نصب نشده، تا انگشت اشاره همچنان به سمت شرکت آب و فاضلاب اهواز و شهرداری به عنوان دستگاه‌های خدمات رسان در این بخش برود.

در این رابطه جواد کاظمی نسب نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد: تکرار چنین حوادث تلخ و دردناک دلیل آن کوتاهی و بی توجهی مدیران حوزه خدمات رسانی شهری اعم از آب و فاضلاب و شهرداری  است.

وی افزود: به طور حتم بی توجهی به امنیت شهروندان به تدریج سبب ایجاد نگرانی سلب آرامش آنها خواهد شد و قابل گذشت نیست.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با ابراز تاسف از اینکه دو سال پیاپی شاهد تکرار این حوادث مرگبار در سطح شهر اهواز هستیم توضیح داد: در بهار سال گذشته نیز یک کودک در کانال فاضلاب کوی گلدشت (زهیریه) غرق و جان باخت.

کاظمی نسب تاکید کرد:  همه دستگاه‌های فعال در حوزه امور شهری موظف به رفع چالش‌ها و پایش مشکلات و برطرف ساختن آنها هستند و کوتاهی هیچ کدام از دستگاههای مربوطه قابل اغماض و گذشت نیست.

وی در پایان ابراز امید واری کرد:  مدیران دستگاههای مقصر و مسبب این حادثه تلخ بدون ملاحظه کاری به محاکم قضایی معرفی تا از تکرار این صحنه‌های دلخراش جلوگیری شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، در فروردین ماه سال گذشته نیز در منطقه گلدشت اهواز نیز بر اثر سقوط در فاضلاب جان خود را از دست داد، و مسؤولان برای درمان مشکل فاضلاب منطقه تنها به عذر خواهی اکتفا کردند.

انتهای پیام/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد