سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

به مسجدسلیمان بدهکاریم

/ کمک به اشتغال مسجدسلیمان از راه استخدام ارکان ثالث

مدیرعامل مناطق نفتخیز جنوب گفت: ما به مسجدسلیمان بدهکاریم و بیکاری بیش از ۴۳ درصدی در این شهرستان هم مردم و هم ما را آزار می‌دهد.

 

به گزارش خبرنگار ایسنا - منطقه خوزستان، بیژن عالی‌پور در همایش گرامیداشت سالروز اکتشاف نفت که شامگاه گذشته، 11 خردادماه در مسجدسلیمان برگزار شد، اظهار کرد: حداقل کاری که ما می‌توانیم برای این شهرستان انجام دهیم، از طریق استخدام ارکان ثالث است که ان‌شاءالله بخشی از مشکلات اشتغال در این شهرستان را کاهش بدهد.

 

فریدون حسنوند، رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی نیز در این همایش افزود: این همایش‌ها هرساله برگزار می‌شود اما مردم نگاهشان به خروجی این جلسات است و می‌خواهند بدانند محصول این جلسات چه چیزی است.


افزوده شدن 1100 میلیارد به بودجه خوزستان با افزایش سهم استان از نفت


وی افزود: همه ما فرزند این آب و خاکیم و به مطالبات مردم آگاه هستیم و مشکلات را هم می‌شناسیم، اما مردم فقط انتظار ندارند که مشکلاتشان بیان شود بلکه می‌خواهند بدانند چه کسانی حلال این مشکلات هستند؛ مردم از ما مسئولان توقع دارند در هر مسئولیتی که هستیم از زیربار مسئولیتمان شانه خالی نکنیم.

 

حسنوند ادامه داد: ۱۰۹ سال از حفر چاه نفت مسجدسلیمان گذشت و امروز باید تمام توان و اراده‌ خود در کل استان منشا یک تحول برای حفر چاه‌های بزرگ باشد، چاه‌هایی که توسعه، پیشرفت، اقتصاد، اشتغال و سربلندی مردم مسجدسلیمان را رقم بزنند و برای آینده مسجدسلیمان چاه‌هایی که دفع فقر و محرومیت و بیکاری در آن‌ها متبلور می‌شود را دنبال کنیم.

  

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با تلاش‌های اعضای کمیسیون انرژی مجلس سهم ما از ۲ درصد به ۳ درصد نفت افزایش یافت که این مساله مبلغی معادل ۱۱۰۰ میلیارد تومان در سال ۹۶ را به بودجه استان خوزستان افزوده است.

 

مسجدسلیمان نیازمند حمایت همگانی است

 

وی اظهار کرد: اعضای کیمسیون انرژی در برنامه توسعه پنج ساله مصوب کردند که در استخدام‌ها و جذب نیروهای پیمانکاری از نیروهای بومی استفاده شود.      

رئیس کیمسیون انرژی عنوان کرد: خوزستان مانند مادری است که شیره جان خود را داده است تا دیگران رشد کنند و زنده بمانند اما او باید بماند تا نام بلند ایران جاودانه باشد و امروز مسجدسلیمان هم مانند مادری است که شیره جان او ایران را آباد و اقتصاد کشور را پویا کرد و امروز این مادر رنجور و نحیف نیازمند حمایت همه ما است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد