سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اعتراضات سپرده گذاران موسسه آرمان در شوش به بستن چند ساعته جاده ترانزیتی شوش -اهواز منجر شد

ادامه اعتراضات سپرده‌گذاران شوش پس از چند روز در مقابل موسسه آرمان ( توسعه ) صبح امروز به تجمع در جاده ترانزیت شوش اهواز و بستن این محور منجر شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شوش، در پی اعلام ورشکستگی بانک آرمان (توسعه ) در کشور سپرده گذاران این موسسه در شوش با نگرانی از عدم دریافت مبالغ سپرده خود در مقابل موسسه توسعه تجمع برپا کردند.

 تجمع مشتریان موسسه توسعه از هفته گذشته در مقابل شعب این موسسه در بسیاری از شهرهای استان خوزستان و شهرستان شوش آغاز شد و به دلیل سردرگمی و عدم دریافت پاسخ شفاف از سوی مسؤولین ادامه تجمع اعتراضی صبح امروز منجر به بسته شدن محور ترانزیتی شوش اهواز شد.

معترضین که با مراجعه به موسسه توسعه با درب بسته مواجه میشوند نسبت به دریافت مبالغ سپرده خود با نگرانی مواجه شده و خواستار پاسخ شفاف از سوی مسؤولین هستند.

یکی از سپرده گذاران از تعطیلی موسسه ثامن الحجج و سرنوشت سپرده های مردم پس از ورشکستگی موسسه باقر العلوم شوش می‌گفت و ابراز نگرانی کردمبلغ سپرده گذاریش به سرنوشت مشتریان آن موسسات دچار نشود.

وی که خواستار حضور یکی از مسئولان و پاسخگویی به مردم شد ادامه داد: چرا بر این گونه موسسات مالی نظارتی نمی‌شود که هر چند وقت یکبار شاهد بسته شدن یکی از آنها هستیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد