سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

نخستین روز ماه رمضان و سفره خالی رفتگران و کارگران شهرداری آبادان

            آبادان - ایرنا - حدود 200 کارگر شاغل در بخش های خدمات و فضای سبز شهرداری آبادان در اعتراض به آنچه پرداخت نشدن حقوق و مزایای خود می نامیدند، مقابل شهرداری این شهر اجتماع صنفی برگزار کردند.

به گزارش ایرنا حاضران در اجتماع صنفی روز شنبه خود همزمان با نخستین روز از ماه مبارک رمضان، در گفت و گو با ایرنا مدعی شدند:در بخش های آسفالت، فضای سبز، خدمات شهری و دیگر بخش ها کار می کنند و حدود پنج ماه است که حقوق و مزایای آنها پرداخت نشده و مسئولان علت تاخیر در پرداخت حقوق را کمبود بودجه اعلام کرده اند.
حاضران در این اجتماع صنفی با ادعای اینکه این وضعیت زندگی را برای آنان و خانواده هایشان سخت کرده، گفتند:با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان از مسئولان شهرداری درخواست داریم به این مشکل رسیدگی کنند.
یکی از حاضران در این اجتماع به خبرنگار ایرنا گفت:سه ماه پایانی سال گذشته و دو ماه نخست سال جاری را تنها حقوق پایه گرفته ایم و هیچگونه مزایا و اضافه کاری پرداخت نشده است.
وی اضافه کرد:همسان سازی حقوق برای کارکنان شاغل در شهرداری های منطقه ای آبادان انجام نشده است و به عنوان مثال این تفاوت حقوق بین کارگران منطقه 2 و منطقه کار وجود دارد.
برخی از حاضران در این تجمع نیز با ادعای اینکه به سن بازنشستگی رسیده اند نیز گفتند:میزان چهار درصد حق بازنشستگی کارگران که سهم شهرداری است، تاکنون پرداخت نشده و اگرچه بسیاری کارگران به سن بازنشستگی رسیده اند، نتوانسته اند از مزایای بازنشستگی استفاده کنند.
6125 خبرنگار و انتشار دهنده:سیدبهادر حسینی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد