سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

واژگونی خودرو در گتوند یک کشته و سه مصدوم برجای گذاشت

            گتوند - ایرنا - در حادثه واژگونی یکدستگاه خودروی سواری پژو 206 در سه راهی گتوند - شوشتر- دزفول یک نفر جان باخت و سه نفر مصدوم شدند.

رئیس پلیس راه ایستگاه سه راهی گتوند روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت:این خودرو با سه سرنشین خانم و یک سرنشین مرد از دزفول به سمت شوشتر در حرکت بود که پس از انحراف از مسیر در حاشیه جاده واژگون شد.
ستوانیکم ابراهیم فقیه اله علت حادثه را ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی عنوان کرد.
رئیس فوریت های پزشکی شهرستان گتوند با بیان اینکه در این حادثه یک زن 20 ساله از سرنشینان عقب خودرو جان باخت و سه نفر دیگر شامل یک مرد و 2 زن که مصدوم شده بودند به وسیله 2 دستگاه آمبولانس فوریت های پزشکی گتوند به بیمارستان خاتم الانبیا شوشتر اعزام شدند.
عیسی بشیری اضافه کرد: فرد فوت شده با یکدستگاه آمبولانس به بیمارستان 32 تختخوابی گتوند منتقل شد و پس از عملیات cpr به سردخانه انتقال یافت.
در فروردین امسال نیز در حادثه تصادف تریلر با موتورسیکلت درسه راهی گتوند-شوشتر-دزفول یک نفر جان باخت و 2 سرنشین دیگر موتورسیکلت مصدوم شدند.
به گزارش ایرنا سه راهی گتوند-شوشتر-دزفول یکی از نقاط حادثه خیز این شهرستان به شمار می آید که بدلیل تردد زیاد کامیون های سنگین و خودروهای سبک شاهد حوادث خونبار رانندگی است.
شهرستان 74هزار نفری گتوند در شمال استان خوزستان واقع شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد