سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

کمپین «به استقبال روحانی نمی‌روم» در خوزستان راه‌اندازی شد

در آستانه سفر حسن روحانی به اهواز مردم خوزستان کمپین «به استقبال روحانی نمی‌روم» را راه‌اندازی کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، همزمان با سفر امروز حسن روحانی به اهواز کمپین «به استقبال روحانی نمی‌روم» در این استان راه‌اندازی شد.

سیدفرزاد جوان دانشجوی خوزستانی به خبرنگار فارس گفت: سهم خوزستان از دولت دروغ و کلید، ریزگردها، سرقت آب کارون و بیکاری جوانان تحصیل کرده‌اش بوده است.

وی ادامه داد: دولت روحانی غیر از فلاکت و بدبختی برای استان خوزستان هیچ دستاورد دیگری نداشته بنابراین ما جوانان این استان زرخیز تصمیم داریم یک نه بزرگ به او بگوییم.

این جوان خوزستانی یادآور شد: در اعتراض به عملکرد دولت روحانی و سفر امروز او به اهواز، کمپین «به استقبال روحانی نمی‌روم» را راه‌اندازی کرده‌ایم و از همه مردم خوزستان و اهواز می‌خواهم به این کمپین بزرگ بپیوندند.

احسان جوان خوزستانی دیگری است که در این رابطه اظهار می‌کند: وعده‌های توخالی و بدون عمل، تعطیلی و رکود کارخانه‌ها و شرکت‌ها، بیکاری خیل عظیمی از جوانان خوزستانی جویای کار و ... تنها بخش کوچکی از عملکرد منفی دولت در این چهار است.

وی افزود: به یاری خدا و با همت مردم آگاه و همیشه در صحنه، شنبه آینده شنبه بدون روحانی خواهد بود و با دولت تک دوره‌ای به اصطلاح تدبیر و امید خداحافظی خواهیم کرد.

احسان اضافه کرد: مردم خوزستان امروز با عدم استقبال از رئیس جمهور و عدم حضور در مراسم سخنرانی‌اش پاسخ عملکرد ضعیف و سوءمدیریتش را خواهند داد.

یکی دیگر از جوانان خوزستانی نیز گفت: بی‌توجهی به مشکلات خوزستان و توهین به مردم این استان به جای رفع معضلات باعث شده که دولت تک دوره‌ای روحانی هیچ مقبولیتی بین مردم غیور و آگاه خوزستان نداشته باشد.

مرتضی خاطرنشان کرد: ریزگردها، بی‌آبی‌ها و بی‌برقی‌های مکرر و سوء مدیریت دولت هرگز از خاطر مردم خوزستان پاک نمی‌شود و این مردم صبور و با بصیرت امروز در مراسم سخنرانی و روز جمعه 29 اردیبهشت پای صندوق‌های رأی پاسخ دندان‌شکنی به روحانی و دولتش خواهند داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، حسن روحانی قرار است امروز با سفر به استان خوزستان ساعت 18 در ورزشگاه تختی اهواز به سخنرانی بپردازد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد